آغاز عملیات عمرانی «المان شهدای گمنام» در اردبیل + عکس
کد خبر: 3889534
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

آغاز عملیات عمرانی «المان شهدای گمنام» در اردبیل + عکس

عملیات عمرانی المان شهدای گمنام و خوابگاه متأهلی دانشگاه محقق اردبیلی با حضور استاندار و جمعی از مدیران استان اردبیل، آغار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حسنی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، 17 فروردین‌ماه در این مراسم ضمن اشاره به سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، آغاز به کار عملیات المان دو شهید گمنام دانشگاه محقق اردبیلی را فال نیک دانست و گفت: المان شهدای گمنام باید به مجموعه فرهنگی و مذهبی تبدیل شود.

وی اضافه کرد: با ساخت حسینیه در کنار المان شهدای گمنام می‌توان برنامه‌های مذهبی و فرهنگی دانشگاه و حتی برنامه‌های نهادهای مختلف را میزبانی کرد.

عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز تصریح کرد: اولین پروژه‌ای که امروز عملیات عمرانی آن آغاز می‌شود، المان شهدای گمنام دانشگاه است که ارتفاع آن ۱۲.۵ متر بوده و با معماری ایرانی ــ اسلامی ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح المان شهدای گمنام دانشگاه در سال ۱۳۹۳ به مسابقه گذاشته شده و از بین طرح‌های ارسال شده، بهترین طرح انتخاب شده است، گفت: با تغییر جزئی در نقشه این المان، عملیات عمرانی آغاز شده و پیمانکار وعده اتمام چهار ماهه آن را داده است.

حبیبی بیان کرد: هم‌اکنون ۳۴ هزار متر مربع، پروژه عمرانی در دانشگاه محقق اردبیلی در دست اجراست که اگر در بین دانشگاه‌های کشور بی‌نظیر هم نباشد حتما کم نظیر است.
وی با بیان اینکه امروز عملیات عمرانی اولین خوابگاه متأهلی دانشجویی در سطح استان نیز آغاز می‌شود، اظهار کرد: این پروژه توسط مهندس قدرت حاج نوری، خیر استان اردبیل تأمین هزینه و ساخته می‌شود.

وی افزود: این خوابگاه در دو طبقه و ۱۴ واحد خواهد بود که قرارداد ساخت آن، روز دانشجوی سال ۹۸ منعقد شد و هر واحد حدود ۳۸ متر مربع خواهد بود.

اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل نیز در مراسم آغاز عملیات عمرانی این پروژه‌ها، گفت: مدیران تلاشگر و جهادی حتی در شرایط سخت اقتصادی هم پروژه‌ها را تعطیل نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: مدیریت دانشگاه محقق اردبیلی در شرایط سخت فعلی هم با اراده قوی پروژه‌ها را پیش می‌برد و زحمات آنها قابل تقدیر است.

یادآور می‌شود، در این مراسم با حضور سردار جلیل بابازاده قانع، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و استاندار اردبیل، و جمعی دیگر از مدیران از پروژه‌های عمرانی دانشگاه اعم از استخر آموزشی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، کتابخانه مرکزی و خوابگاه دانشجویی بازدید شد.
 

بهزاد زارع
انتهای پیام
captcha