یک‌ماه با قدرت و عالمانه عمل کنیم کرونا را شکست خواهیم داد
کد خبر: 3889758
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
پزشکیان در آغاز اولین جلسه علنی مجلس در سال 99:

یک‌ماه با قدرت و عالمانه عمل کنیم کرونا را شکست خواهیم داد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی مجلس درباره موضوع کرونا گفت: اگر یک ماه با قدرت، عالمانه، بااعتقاد و با مشارکت همه مردم عمل کنیم می‌توانیم این ویروس را زمین‌گیر کرده و این مشکل را حل کنیم.

مسعود پزشکیان

به گزارش ایکنا مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در آغاز اولین جلسه علنی مجلس در سال 1399 گفت: این جلسه راجع به موضوع کروناست که کشور ما و کل جهان با آن درگیر است و لذا از وزرای کشور و بهداشت و درمان و رئیس سازمان برنامه و بودجه دعوت شده در این جلسه حضور داشته باشند و گزارشی از وضعیت اقتصادی و وضعیت بیماری و شرایط کشور و منطقه در این رابطه ارائه دهند و جمع‌بندی موضوع پس از سخنان آنان انجام خواهد شد.

وی افزود: باید از زحمات مردم عزیز کشورمان، صدا و سیما، دولت، سپاه، بسیج، ارتش و نیروهای انتظامی در مبارزه با این ویروس قدردانی کرد. صدا وسیما با تمام تلاش اطلاع‌رسانی کرده است.

پزشکیان بیان کرد: اگر یک ماه با قدرت، عالمانه، بااعتقاد و با مشارکت همه مردم عمل کنیم می‌توانیم این ویروس را زمین‌گیر کرده و این مشکل را حل کنیم. انشالله دست به دست هم دهیم تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم. در این جلسه مسائل اقتصادی و معیشتی و گرفتاری‌های که الان وجود دارد مورد بحث قرار می‌گیرد و در آخر جمع‌بندی انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha