آمادگی ۳ هزار معلم کویتی برای برگزاری دوره‌های آنلاین قرآن
کد خبر: 3889768
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

آمادگی ۳ هزار معلم کویتی برای برگزاری دوره‌های آنلاین قرآن

معاون قرآنی و مطالعات اسلامی وزیر اوقاف کویت از آمادگی ۳ هزار معلم کویتی برای برگزاری دوره‌های آموزش آنلاین حفظ قرآن کریم خبر داد.  

به گزارش ایکنا به نقل از «الانباء»، «فهد الجنفاوی»، معاون قرآنی و مطالعات اسلامی وزیر اوقاف کویت، اعلام کرد: شمار دانش‌آموزانی که در دوره‌های آنلاین حفظ قرآن کریم در مراکز آموزش قرآن در ۶ استان کویت ثبت‌نام کرده‌اند، از ۲۰ هزار نفر فراتر رفته و این طرح مورد استقبال شهروندان این کشور قرار گرفته است.
 
الجنفاوی از برگزاری یک مسابقه تصویری قرآنی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: هریک از شرکت‌کنندگان در این مسابقه ویدئویی از تلاوت خود، که قرائت صحیح آن در سایت وزارت اوقاف قرار داده خواهد شد، ارسال می‌کنند و به نفرات برتر این مسابقه ۱۵ هزار دینار جایزه تعلق خواهد گرفت.
 
وی  اعلام کرد: بخش قرآن کریم و مطالعات اسلامی وزارت اوقاف به‌ زودی دوره‌های علمی و آموزش مهارت‌های زندگی ویژه بانوان و آقایان را برگزار خواهد کرد و برخی احکام را درباره استقبال از ماه مبارک رمضان آموزش خواهد داد. همچنین، این وزارتخانه دوره‌هایی را ویژه معلمان به منظور آمادگی آنان برای دوره‌های آموزش آنلاین حفظ قرآن برگزار کرد که در سه مرحله و هر مرحله با مشارکت هزار معلم انجام شد.
انتهای پیام
captcha