بسیج جامعه پزشکی از نمایندگان مجلس تست کرونا گرفت
کد خبر: 3889783
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

بسیج جامعه پزشکی از نمایندگان مجلس تست کرونا گرفت

بسیج جامعه پزشکی کشور در راستای اطمینان از سلامت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سلامت کارکنان به غربالگری آنان پیش از آغاز جلسات علنی پرداخت.

تست کرونای بسیج جامعه پزشکی کشور از نمایندگان مجلسبه گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی پس از یک دوره وقفه و تعطیلی آن به دلیل شیوع ویروس کرونا با پایان یافتن غربالگری بسیج جامعه پزشکی کشور، امروز، سه‌شنبه، 19 فرودین‌ماه، جلسات خود را آغاز کرد.

این جلسات، بنابر توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تشکیل نمی‌شد، بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن رایزنی با مسئولان امر در نظر گرفت تا با استفاده از آزمایشگاه بیولوژیکی سیار خود که در روز‌های گذشته رونمایی شد، به غربالگری ۲۷۰ نماینده مجلس و دیگر کارکنان پارلمان بپردازد.

نتیجه این اقدام، انجام تست‌ها و آزمایشات فشرده با حضور پزشکان و نیرو‌های بسیج جامعه پزشکی در ساختمان مجلس و در نهایت ارائه لیستی از نمونه‌های مثبت و منفی بیماری کووید ۱۹ به ساختمان اداری پارلمان بود؛ بنابراین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز در حالی بعد از بیش از یک ماه دوباره تشکیل شد که نمایندگان و سایر کارکنان آن توسط آزمایشگاه بیولوژیک سیار بسیج جامعه پزشکی کشور غربالگری شدند و خوشبختانه نسبت به این حضور حداکثری جای هیچ نگرانی وجود ندارد.
انتهای پیام
captcha