تشکل‌های قرآنی گیلان همراه با مدافعان سلامت
کد خبر: 3889957
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
مرادی خبر داد:

تشکل‌های قرآنی گیلان همراه با مدافعان سلامت

مدیرعامل اتحادیه قرآنی گیلان از همراهی تشکل‌ها، مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت استان به منظور تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز بیمارستان‌ها خبر داد.

امیرحجت مرادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: قریب یک پنجم خانه‌های قرآن و مؤسسات قرآنی استان به صورت خودجوش در حد توان‌شان علاوه بر بهره‌مندی از ظرفیت فضا و مکان مؤسسه، منازل خود را برای تهیه و توزیع اقلام بهداشتی در اختیار علاقه‌مندان برای شرکت در این نوع از فعالیت‌های جهادی قرار داده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر حدود 200 مؤسسه و خانه قرآن شهری و روستایی تحت نظارت اتحادیه گیلان است، بیان کرد: این فعالان قرآنی با هزینه شخصی همراه با مدافعان سلامت، با تشکیل کمپین مردمی، اقدام به تهیه محصولات مورد نیاز بیمارستان‌ها چون ماسک کربنی فیلتردار، دستکش وینیل پزشکی و لباس ایزوله بیمارستان کرده‌اند.

مرادی با اشاره به همراهی قرآنیان با شبکه سلامت استان اعم از بیمارستان‌ها، خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی، اضافه کرد: همچنین در این راستا اقدام به دوخت ماسک کردند که میان مردم در روستا‌ها و شهرها توزیع شد.

انتهای پیام
captcha