آموزش فنون تلاوت قرآن ویژه نوجوانان طرح ملی تلاوت آغاز شد
کد خبر: 3890200
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
از سوی مؤسسه «نسیم اختران قرآنی»؛

آموزش فنون تلاوت قرآن ویژه نوجوانان طرح ملی تلاوت آغاز شد

مؤسسه نسیم اختران قرآنی شهرستان اراک، آموزش فنون تلاوت قرآن کریم را در قالب طرح مجازی برای نوجوانان طرح ملی تلاوت ارائه می‌دهد.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم اختران قرآنی از سال ۷۵ تاکنون جلساتی با عنوان جلسات سنتی آموزش تلاوت قرآن کریم را برای علاقه‌مندان برگزار کرده است و تاکنون موفق به تربیت قاریان نوجوان بسیاری شده است. همچنین چند سالی است که به عنوان مجری برپایی طرح ملی تلاوت در استان مرکزی به فعالیت مشغول است.
با توجه به شرایط کنونی کشور و ادامه پیدا کردن روند تعطیلی مراکز آموزشی و به ویژه مؤسسات قرآنی، این مؤسسه کلاس‌های آموزش مجازی را تا عادی شدن اوضاع، در شش ماهه دوم سال ۹۹، به صورت مجازی در روزهای جمعه ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ برگزار خواهد کرد.
علی شیخی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت نسیم اختران قرآنی گفت: این مؤسسه قرآنی در برنامه آموزش مجازی برای نوجوانان طرح ملی تلاوت قرآن، دوره‌های آموزش فنون تلاوت قرآن کریم شامل دوره‌های قرائت(تحقیق و ترتیل)، تجوید، صوت و لحن و حسن حفظ را با حضور اساتید مجرب استان و قاریان بین المللی در نظر گرفته است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از این آموزش‌ها در کانال تلگرام @Jalasemajaziquran عضو شوند.
یادآور می‌شود، مؤسسه نسیم اختران قرآنی در اراک، خیابان شهید بهشتی، نرسیده به میدان شریعتی، موزه مفاخر استان مرکزی، دفتر مؤسسه نسیم اختران قرآنی واقع شده است.

انتهای پیام
captcha