جشن‌های نیمه شعبان در فضای رادیو نوروز
کد خبر: 3890227
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲

جشن‌های نیمه شعبان در فضای رادیو نوروز

مدیر روابط عمومی رادیو نوروز خبر از جشن‌های نیمه شعبان در رادیو نوروز داد و گفت: دعای فرج و زیارت آل یاسین، از مسجد مقدس جمکران، به طور زنده از رادیو نوروزپخش می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی رادیو نوروز، عبدالرسول جوادی بالاجاده، مدیر روابط عمومی رادیو نوروز گفت: دعای فرج و زیارت آل یاسین راس ساعت ۲۰:۴۵ در شب میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود(عج)، روز چهارشنبه، ۲۰ فروردین‌ماه به طور زنده و مستقیم از مسجد مقدس جمکران و از رادیو نوروز پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی برای جشن نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت در رادیو نوروز تدارک دیده شده است که رویکرد همه برنامه‌ها افزایش مشارکت مخاطبان برای برگزاری جشن‌های خانگی و خانوادگی و ارسال آثار تصویری و صوتی برای انعکاس در برنامه‌های رادیو و رادیونمای نوروز است.

بالاجاده ادامه داد: در روز میلاد آن حضرت، از بازیگران، خوانندگان و هنرمندان به نام دعوت و گفتگو می‌شود. خانم ژاله صامتی بازیگر و بهزاد تاجیک خواننده میهمان برنامه کاغذ رنگی است.

وی تأکید کرد: برنامه «نونوار» از ساعت ۱۸ تا ۲۲ با مشارکت و تعامل با مخاطبان پخش می‌شود، در این برنامه مخاطبان می‌توانند عکس‌های جشن نیمه شعبان در منازل و در جمع خانواده‌ها‌ی خود را به رادیو نوروز ارسال کرده که این آثار از رادیونما پخش می‌شود. همچنین در برنامه‌های ویژه جشن نیمه شعبان مسابقات متفاوتی برای خانواده‌ها، چون کتابخوانی، خوانش کتاب و ارسال فایل صوتی، مسابقه کار در خانه با رویکرد (شیرینی پزی به مناسبت جشن میلاد و ...) پخش می‌شود. در ضمن استفاده از ظرفیت بالای موسیقی نواحی و اقوام ایرانی نیز در برنامه‌ها از دیگر برنامه‌های با نشاط و شادی پخش جشن میلاد خواهد بود.

رادیو نوروز را می‌توانید از موج fm ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز بشنوید.
انتهای پیام
captcha