اعلام ویژه‌برنامه‌های رادیو قرآن در نیمه شعبان
کد خبر: 3890266
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴

اعلام ویژه‌برنامه‌های رادیو قرآن در نیمه شعبان

همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان، شبکه رادیویی قرآن ویژه‌برنامه‌های متنوعی را برای مخاطبان در نظر گرفته است.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، شبکه رادیویی قرآن به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان، ویژه‌برنامه‌های متنوعی را ۲۰ و ۲۱ فروردین‌ماه با هدف بزرگداشت سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) و پرداختن به موضوع انتظار و ظهور در نظر گرفته است.
ویژه‌برنامه چشمه جاری چهارشنبه، بیستم فروردین‌ماه از ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه، خانه‌های نورانی از ساعت ۲۰ به مدت ۳۰ دقیقه، زیارت آل یاسین ساعت ۲۲:۴۵ به مدت ۱۵ دقیقه، بوستان قرآن پنجشنبه، ۲۱ فروردین‌ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ به مدت ۱۲۰ دقیقه، در خلوت حضور ویژه احیای شب نیمه شعبان ساعت یک بامداد به مدت ۱۲۰ دقیقه تقدیم مخاطبان خواهد شد.
چشمه جاری با بخش‌های مختلف و شاد و معنوی به روی آنتن می‌رود که تبیین امور مهدوی از منظر قرآن، ایجاد انگیزه در مخاطبان برای ایجاد بستر مناسب ظهور و تبیین جامعه قرآنی مهدوی آماده ظهور از جمله اهداف این ویژه‌برنامه است. سخنرانی، روایت، کارشناسی، فرازهای ناب تلاوت، پخش فواصل متنوع در مدح امام زمان(عج)، گزارش و روایت از بخش‌های این برنامه است.
خانه‌های نورانی نیز در پنج بخش کارشناسی به موضوعات قرآنی و معارفی از جمله اخلاق در قرآن، ویژگی‌های یک منتظر واقعی، شعر، مدیحه‌سرایی، نکات آموزشی حفظ قرآن کریم، فواصل مناسب با شب نیمه شعبان و دعا برای ظهور خواهد پرداخت. همچنین، در برنامه‌های زنده برگزاری مسابقه ویژه مخاطبان همراه با اهدای جوایز نقدی از دیگر بخش‌های ویژه میلاد حضرت ولیعصر(عج) است.

انتهای پیام
captcha