اهدای بسته‌های حمایتی به نیازمندان در پاکدشت + عکس
کد خبر: 3890606
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹

اهدای بسته‌های حمایتی به نیازمندان در پاکدشت + عکس

گروه جهادی صاحب‌الزمان(عج) پاکدشت همزمان با ایام ولادت امام زمان(عج)، بیش از 150 بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و در میان محرومان و نیازمندان این شهرستان توزیع کردند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گروه جهادی صاحب‌الزمان(عج) پاکدشت با همکاری خیرین، همزمان با ایام ولادت امام زمان(عج)، بیش از 150 بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و در میان محرومان و نیازمندان این شهرستان توزیع کردند.

این گروه جهادی همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور فعالیت خود را آغاز کرده و از همان روزهای اول به ضدعفونی و گندزدایی معابر، دوخت و توزیع ماسک، آموزش پرستاری و کمک به کادر درمان و تقدیر از آنان، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و در نهایت توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان اقدام کرده است.

حجت‌الاسلام حسن لزومی، امام جمعه و سرهنگ رضا امجدی، فرمانده سپاه پاکدشت در بازدید از روند فعالیت‌های گروه جهادی صاحب‌الزمان(عج)، با جهادگران این گروه دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام لزومی در این دیدار، نیمه شعبان را روز بسیار بزرگی خواند و گفت: امید اول و آخر همه ائمه به امام زمان(عج) است، چراکه آن حضرت نجاتبخش عالم بشریت است.

وی با اشاره به آیات سوره مبارکه بقره و سفارش‌های اکید و بسیار زیاد ائمه(ع) مبنی بر انفاق کردن، افزود: مقام معظم رهبری نیز در گفت‌وگوی تلویزیونی اخیر خود سفارش بر رسیدگی به خانواده‌های مستضعف و تنگدست داشتند.

 امام جمعه پاکدشت با قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه این گروه، عمل جهادگران را تحقق فرمایشات همه ائمه(ع) دانست و ادامه داد: فعالیت گروه جهادی صاحب‌الزمان(عج) لبیک به فرامین مقام معظم رهبری است. از بهترین امور و با ثواب‌ترین کارها بعد از واجبات، به فکر همنوعان خود بودن است.

حجت‌الاسلام لزومی رسیدگی به محرومان را بسیار ارزشمند توصیف کرد و با بیان اینکه این کار در پیشگاه خدای متعال مأجور است، یادآور شد: بعضی از خانواده‌ها واقعاً از وضع مالی خوبی برخوردار نیستند، جان آدمی از زندگی برخی از محرومان به درد می‌آید، بعضی از خانواده‌های مستضعف، شرافتمتند و آبرومند هستند که تاکنون به هیچ نهاد و اداره‌ای برای کمک مراجعه نکرده‌اند.

در ادامه سرهنگ رضا امجدی در این بازدید ضمن تجلیل از فعالیت‌های گروه جهادی صاحب‌الزمان(عج)، اظهار کرد: امروز به برکت گروه‌های جهادی، خودجوش و مردمی کارهای ارزشمندی در حال شکل‌گیری در کشور است.

وی با اشاره به اینکه امروز گوشه به گوشه شهرها در حال مشاهده چنین اتفاقات قشنگی هستیم، گفت: این اتفاقات می‌تواند برای ما یک پله رشد باشد، دنیا امروز باید بفهمد که از این همدلی و داشته‌های ایران، محروم است.
 

محمد فرخی
انتهای پیام
captcha