کمک‌رسانی الازهر به آسیب‌دیدگان کرونا در اسکاتلند
کد خبر: 3891631
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

کمک‌رسانی الازهر به آسیب‌دیدگان کرونا در اسکاتلند

شعبه سازمان جهانی دانش‌آموختگان الازهر در بریتانیا در روزهای شیوع کرونا به کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان این بیماری اعم از مسلمان و غیر مسلمان در استان «فایف» اسکاتلند اقدام کرده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از الیوم السابع، شیخ منصور محمود، امام و خطیب شهر «کیرک کالدی» (Kirkcaldy) در استان فایف(Fife) اسکاتلند اظهار کرد: اعضای شعبه سازمان جهانی دانش‌آموختگان الازهر در بریتانیا خدماتی به ساکنان این استان و کسانی به دلیل رعایت دستورات بهداشتی در دوران کرونا نمی‌توانند از منزل خارج شوند، ارائه کرده است.

وی افزود: این خدمات به کسانی که کار خود را از دست داده‌اند، نیز ارائه شده و شامل دادن غذا و ارسال مایحتاج روزانه برای نیازمندان بوده است.

شیخ منصور محمود تصریح کرد: این طرح با راه‌اندازی صفحه‌ای ویژه در فیس‌بوک اجرا شده است و اعضای شعبه دانش‌آموختگان الازهر در بریتانیا از این طریق پیام‌های شهروندان اسکاتلندی در فایف را دریافت و به آن رسیدگی می‌کنند.

وی که خود از طلاب فارغ‌التحصیل الازهر است، تأکید کرد: این اقدام در راستای عمل به تعالیم اسلامیِ توصیه شده در زمینه همکاری و هم‌افزایی با همه جامعه اعم از مسلمان و غیر مسلمان در زمان سختی‌ها و مشکلات انجام شده است.

کمک‌رسانی الازهر به آسیب‌دیدگان کرونا در اسکاتلند

انتهای پیام
captcha