برنامه آنلاین «رمضان با هامبورگ» در آلمان
کد خبر: 3892466
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶

برنامه آنلاین «رمضان با هامبورگ» در آلمان

مرکز اسلامی هامبورگ به مناسبت ماه رمضان برنامه آنلاین «رمضان با هامبورگ» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ این مرکز اعلام کرد: به دلیل شیوع کرونا برای ماه رمضان ویژه‌برنامه‌هایی آنلاین به چهار زبان آلمانی، ترکی، عربی و فارسی در نظر گرفته شده است و «رمضان با هامبورگ» هر شب از ساعت 20 به وقت محلی به زبان فارسی در این مرکز آغاز می‌شود.

این برنامه به صورت آنلاین از سایت «مدیاتک» و یوتیوب مرکز اسلامی هامبورگ پخش می‌شود و علاقمندان می‌توانند در ساعات اعلام‌شده از آن بهره‌مند شوند.

سخنرانی آنلاین به زبان ترکی هر شب از ساعت 18:30، سخنرانی آنلاین به آلمانی از ساعت 19 و سخنرانی آنلاین به عربی هر شب از ساعت 19:30 از دیگر برنامه‌های مرکز اسلامی هامبورگ در ماه رمضان اعلام شده است.

این مرکز همچنین در ماه رمضان مسابقه اینترنتی ویژه این ماه، دومین دوره مسابقات اروپایی اینترنتی تلاوت قرآن «تنزیل» و همچنین مسابقه اینترنتی ویژه میلاد امام حسن مجتبی(ع) را برگزار می‌کند.

مرکز اسلامی هامبورگ همچنین اعلام کرد آغاز ماه رمضان منوط به رؤیت هلال ماه است که پس از تحقیقات رصدی در کانال تلگرام و سایت مرکز به اطلاع مسلمانان خواهد رسید.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حیدر
|
Germany
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۵:۰۸
1
2
سلام من حیدر هستم از شهر Chemnitz آلمان.من یک انتقاد دارم از حوزه و کانون شیعیان آلمان که چرا یک برنامه یا اپلیکیشن در مورد رمضان یا ماه های دیگر درست نمیکنین تا مردم به راحتی اوقات شرعی خودشون را بدانند و استفاده کنند.من داخل پلی استور کلا برنامه های اذان اهل سنت را میبینم جز یک یا دوبرنامه برای شیعیان که اون هم با اختلاف زیاد اوقات شرعی را نشان میدهد.
لطفا در این مورد را حتما پیگیری کنید.این روز ها مردم از اپلیکیشن بیشتر استفاده میکنند تا اینکه از مرورگر استفاده کنند.
با تشکر از شما
حیدر جعفری
captcha