تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید در برابر آسیب‌های کرونایی
کد خبر: 3892650
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
به پیشنهاد مجید فراهانی تصویب شد؛

تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید در برابر آسیب‌های کرونایی

رئیس کمیته ویژه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد طرح یک فوریتی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید را در برابر آسیب‌های ناشی از شیوع کرونا در شهر تهران ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ مجید فراهانی، رئیس کمیته ویژه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران، امروز یکشنبه، 31 فروردین‌ماه، در دویست و نهمین جلسه شورای شهر تهران، پیشنهاد طرح یک فوریتی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید را در برابر آسیب‌های ناشی از شیوع کرونا در شهر تهران ارائه کرد.
 
وی در تشریح این طرح گفت: لازم است یک سری تسهیلات در اختیار کسانی که در حوزه کرونا آسیب دیده‌اند، قرار گیرد. بر همین اساس پیشنهاد دادیم تا افزایش بهره‌برداری تا زمانی که ستاد کرونا تعطیل اعلام می‌کند صورت گیرد و به قرارداد‌ها زمان بهره‌برداری اضافه شود و یا آنکه کسب و کار‌های اقتصادی که دچار آسیب شده است، براساس مصوبه هیئت وزیران پیشنهاداتی در خصوص تخفیف عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات ارائه دادیم که اگر تا پایان خردادماه پرداخت شود، ۱۰ درصد و پرداخت تا پایان اردیبهشت شامل 15 درصد تخفیف شوند.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با بیان اینکه این طرح مفصل است و موارد زیادی را شامل می‌شود، اظهار کرد: یکی از موارد این است که پس از کرونا مراکز تفریحی و ورزشی که از کرونا آسیب دیدند، بتوانند تا ساعت سه بامداد باز باشند تا جمعیت توزیع شوند و بخشی از خسارت جبران شود.

به گزارش ایکنا؛ یک فوریت طرح «تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید در برابر آسیب‌های ناشی ازشیوع ویروس کرونا درشهر تهران» که به پیشنهاد، مجید فراهانی، تهیه و به هیئت رئیسه ارائه شده بود با ۱۷ رأی به تصویب اعضای شورا رسید و برای بررسی به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع شد.
انتهای پیام
captcha