پرداخت ۹۰ درصدی تسهیلات سیل در لرستان
کد خبر: 3893184
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

پرداخت ۹۰ درصدی تسهیلات سیل در لرستان

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‎زده لرستان، با اشاره به پرداخت بیش ‎از ۹۰ درصد تسهیلات مربوط به سیلاب در استان، گفت: تاکنون حدود ۳۷۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان استان پرداخت شده است.

پرداخت 90 درصدی تسهیلات سیل در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، رضا خواجه‌ای، رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‎زده استان، امروز سه‌شنبه، دوم اردیبهشت‎ماه، در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت بیش ‎از ۹۰ درصد تسهیلات مربوط به سیلاب در استان، گفت: تاکنون حدود ۳۷۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان لرستانی پرداخت شده است.

وی بیان کرد: عملیات تعمیر و مرمت تمام واحدهای تعمیری به پایان رسیده است. تا امروز عملیات احداث ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد احداثی شروع شده است.

خواجه‌ای با بیان اینکه عملیات اجرای بتن و فونداسیون ۱۲ هزار واحد انجام شده‎ است، افزود: با تمهیدات اندیشیده شده برنامه‌ریزی کرده‎ایم که به کار سرعت بدهیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا پایان خرداد‌ماه بازسازی استان را به سرانجام مطلوبی برسانیم، تصریح کرد: مقرر بود که کار بازسازی مناطق سیل‎زده تا پایان فروردین‎ماه انجام شود اما متأسفانه روند شیوع ویروس کرونا این کار را به عقب انداخت.

انتهای پیام
captcha