مسابقات قرآن مجازی ویژه رمضان در قطر
کد خبر: 3893910
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
از فردا آغاز می‌شود؛

مسابقات قرآن مجازی ویژه رمضان در قطر

دومین دوره مسابقات مجازی قطر ویژه ماه رمضان با نام «رتل و أرسل: تلاوت کن و بفرست» از فردا، هفتم اردیبهشت‌ماه، در این کشور آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روزنامه «العرب» قطر، کمیته برگزارکننده مسابقه قرآن شیخ جاسم بن‌محمد بن‌ثانی در وزارت اوقاف و امور اسلامی قطر برگزارکننده این مسابقه است و این رقابت از طریق «واتساپ» و «مایکروسافت تیمز» (از نرم‌افزارهای ارتباط ویدئویی در فضای مجازی) برگزار می‌شود.

این کمیته اعلام کرد: مسابقه «رتل و أرسل» یکی از رشته‌های مسابقه قرآنی شیخ جاسم است و در سه گروه جوانه‌ها(6 تا 12 سال)، گروه قرائات قرآنی و گروه زیباترین صوت برگزار خواهد شد.

همه شهروندان قطری و غیرقطری‌های مقیم این کشور می‌توانند در آن شرکت کنند و جوایزی نقدی به ارزش 140 هزار ریال قطری برای اهدا به برترین‌های هر سه رشته این رقابت در نظر گرفته شده است.

بخش قرائات قرآنی ویژه گروه سنی بالای 12 سال است و شرکت‌کنندگان در این گروه با روایت حفص از عاصم و دیگر روایت‌های قرآنی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

در رشته «زیباترین صوت» نیز گروه سنی 13 تا 25 سال شرکت می‌کنند و تمامی شرکت‌کنندگان باید فایل‌های صوتی و تصویری از تلاوت خود را با ذکر مشخصات برای برگزارکنندگان ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha