مسابقه قرآن مجازی سازمان گردشگری آفریقا در مصر
کد خبر: 3893502
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱

مسابقه قرآن مجازی سازمان گردشگری آفریقا در مصر

رئیس سازمان فرهنگ، فعال‌سازی گردشگری، بازاریابی دیجیتال و توسعه اقتصادی آفریقا از برگزاری مسابقه مجازی ترتیل و تجوید قرآن در ماه رمضان برای دانشجویان آفریقایی مقیم مصر در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از بوابة فیتو، حسین ابوالعطاء، رئیس سازمان فرهنگ، فعال‌سازی گردشگری، بازاریابی دیجیتال و توسعه اقتصادی آفریقا(أفرواكت) اظهار کرد: این مسابقات با توجه به شیوع کرونا و لزوم انجام تدابیری برای پایبندی افراد به ماندن در خانه و کاهش رفت و آمدهای آنان و همچنین با هدف حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و علمی در قاره آفریقا برای دانشجویان دختر و پسر آفریقایی مقیم مصر برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقه هر هفته دو برنده دارد و جوایزی نقدی به ارزش 100 دلار به هر یک از آنان اهدا خواهد شد.

حسام درویش، دبیرکل این سازمان نیز گفت: کشف استعدادهای جوان در حفظ، ترتیل و قرائت قرآن با استناد به معیارهای کمیته داوری همچون دقت در حفظ، صوت و لحن زیبا و رعایت احکام تلاوت و ترتیل از اهداف این رقابت است.

همچنین رمضان قرنی، ناظر کل مسابقه و مشاور علمی سازمان افرواکت با اعلام شرایط شرکت در این رقابت اظهار کرد: شرکت‌کنندگان باید از شهروندان کشورهای قاره آفریقایی مقیم مصر باشند و نام آنان در یکی از مؤسسات آموزشی این کشور ثبت شده باشد.

وی افزود: گروه سنی 19 تا 30 سال می‌توانند در این رقابت شرکت کنند و این رقابت برای بانوان و آقایان مجاز است.

قرنی تصریح کرد: هر یک از شرکت‌کنندگان باید فایل تصویری تلاوت، ترتیل یا تجوید خود را به مدت دو دقیقه ضبط و به پست الکترونیک سازمان افرواکت به نشانی « afroact@gmail.com» ارسال کنند.

کسانی هم که قصد شرکت در دو بخش تجوید و ترتیل را دارند به این شرط که دو ویدئوی جداگانه برای هر بخش بفرستند، می‌توانند در هر دو رشته شرکت کنند.

در ایمیل ارسالی باید مشخصات فردی و هویتی افراد شامل نام کامل، تاریخ تولد، نشانی محل سکونت و شماره تلفن اعلام و تصویری از گذرنامه یا شناسه ملی نیز ایمیل شود.

انتهای پیام
captcha