برگزاری مراسم مجازی ایران ویژه رمضان در توکیو
کد خبر: 3894030
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹

برگزاری مراسم مجازی ایران ویژه رمضان در توکیو

به مناسبت ماه رمضان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ویژه‌برنامه این ماه از طریق صفحات رایزنی فرهنگی کشورمان در ژاپن در شبکه‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به دلیل شیوع کرونا و اعلام وضعیت اضطراری در ژاپن، امکان برگزاری حضوری مراسم‌های ماه مبارک رمضان وجود ندارد، بنابراین ویژه برنامه‌های این ماه پربرکت، هر شب و همچنین در ایام قدر ویژه ایرانیان، دانشجویان و علاقه‌مندان مقیم ژاپن از طریق صفحات رایزنی فرهنگی کشورمان در ژاپن در شبکه‌های اجتماعی اجرا خواهد شد.

این ویژه برنامه‌ها که از طرف رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن و سفارت کشورمان برگزار می‌شود، از امروز، 6 اردیبهشت و لحظاتی قبل از افطار آغاز می‌شود و مشتمل بر دعا، مناجات، دعای رهبر معظم انقلاب، نماهنگ‌های متنوع، تواشیح، اذان، پخش ربنا و سخنرانی به‌صورت لایو و مستقیم از شبکه‌های مجازی است و روضه‌خوانی و قرآن به سر گرفتن در ایام قدر نیز برگزار خواهد شد.

همچنین با هماهنگی انجام شده، مهدی قاسمی، استاد شاخص دینی در 30 شب رمضان سخنرانی خواهد کرد و برای ایرانیان و دانشجویان مقیم موضوعات دینی و قرآنی را تشریح ‌می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس اینستاگرام و یوتیوب رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ژاپن، از این برنامه‌ها به‌صورت مستقیم بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha