برپایی ۱۸ آشپزخانه مهدوی در کرمانشاه
کد خبر: 3894391
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

برپایی ۱۸ آشپزخانه مهدوی در کرمانشاه

۱۸ آشپزخانه مهدوی با هدف طبخ و توزیع غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا در کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آشپزخانه مهدوی با هدف طبخ و توزیع غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از ویروس کرونا در آستانه ماه مبارک رمضان و همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه با حضور استاندار آغاز به کار کرد.

محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه امروز، 7 اردیبهشت در حاشیه افتتاح این آشپزخانه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 18 آشپزخانه مهدوی در استان به‌منظور اجرای طرح همسفره افتتاح و در این راستا در ماه مبارک رمضان 150 هزار پرس غذای گرم برای توزیع بین خانواده‌های تحت پوشش آماده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح با کمک‌های مردمی راه‌اندازی شده، افزود: با حمایت خیران آمادگی داریم تا این میزان پخت غذا را تا 200 هزار پرس برسانیم.

رخصی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های دیگر این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان تهیه سبد غذایی است که برنامه‌ریزی شده تا حداقل 50 هزار سبد غذایی به ارزش هر سبد بین 100 تا 300 هزار تومان در اختیار خانواده‌ها قرار بگیرد.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه گفت: در شهرستان کرمانشاه سپاه نبی‌اکرم(ص) به‌منظور پخت این غذاها آشپزخانه در اختیار کمیته امداد قرار داده است.

انتهای پیام
captcha