کمک یک میلیارد ریالی بانوان طلبه یزدی در رزمایش همدلی
کد خبر: 3894411
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

کمک یک میلیارد ریالی بانوان طلبه یزدی در رزمایش همدلی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از مساعدت بیش از یک میلیارد و دویست میلیون ریال کمک‌های بانوان طلبه استان برای نیازمندان آسیب‌پذیر جامعه خبر داد.

کمک یک میلیارد ریالی بانوان طلبه یزدی در رزمایش همدلیبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از حوزه علمیه خواهران استان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور و تعطیل شدن برخی مشاغل و ايجاد مشکلات اقتصادی ناشي از آن، بسیاری از هموطنان محترم، آسیب‌های زیادی از لحاظ تامین معیشت و گذران زندگی خود دیده اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروزه، فرهنگ جامعه به حدی رشد پیدا کرده که مردم برای انجام امور خیر و کمک به نیازمندان در بحران‌ها، به صورت خودجوش اقدام می‌کنند و خیلی نیاز به تبلیغ و دعوت به همکاری نیست، بانوان طلبه یزدی نیز در راستای کمک به نیازمندان جامعه از همان روزهای نخستین شیوع ویروس منحوس کرونا، وارد عرصه خدمت شدند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد افزود: طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان تاکنون 940 بسته غذایی، بهداشتی، پوشاک و... به ارزش یک میلیارد و107 میلیون و 280 هزار ریال را بین نیازمندان استان توزیع کردند.

وی در ادامه روند رفع نیاز اقشار آسیب پذیر جامعه از مساعدت 46میلیون ریال کمک‌های نقدی خواهران طلبه خبر داد و گفت: سه رأس گوسفند هم به ارزش 67میلیون و پانصد هزار ریال، قربانی و بین نیازمندان توزیع شده است .

حجت‌الاسلام کارگر افزود: در مجموع یک میلیارد و 220 میلیون و 780 هزار ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط طلاب خواهر در سطح استان بوده که به این مدیریت گزارش شده است.

وی از ادامه روند خدمت طلاب در این راستا خبر داد و گفت: با توجه به در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان و فرمایش مقام معظم رهبری در مورد مواسات و همدلی تهیه بسته‌های غذایی برای نیازمندان ادامه دارد و انشاءالله پس از جمع آوری با همکاری مرکز خدمات استان، در شب نیمه ماه مبارک رمضان یعنی شب میلاد کریم اهل بیت (ع) توزیع خواهد شد.

کارگر یادآور شد: طلاب و خيّران گرامی می‌توانند برای شركت در اين كارخداپسندانه با مدارس علمیه خواهران استان تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha