به گزارش ایکنا از اردبیل، بهروز دادخواه، معاون فرهنگی- دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، هفتم اردیبهشتماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران، گفت: پویش دانشجویی «ختم قران کریم» به همت پویش دانشجویی مقابله با کرونا استان اردبیل و با همکاری کانون قرآن و عترت و کانون سلامت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد: پویش دانشجویی «ختم قرآن کریم» از نیمه شعبان تا سیام شعبان با مشارکت پرشور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.
این پویش به نیت هدیه به ارواح شهدای مدافع سلامت و سلامتی مدافعان سلامت با حضور ۴۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه انجام گردید و در دو مرحله ختم شد.