راه‌اندازی «حسینه مجازی» به همت مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین
کد خبر: 3895653
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

راه‌اندازی «حسینه مجازی» به همت مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین

همزمان با ایام ماه رجب، ماه شعبان و ماه مبارک رمضان، حسینیه مجازی برای پخش مناسبت‌های ملی و مذهبی، جلسه قرآن، احکام، مداحی و سخنرانی‌های مذهبی در این ایام راه‌اندازی شد.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت اجتماعات، مؤسسه بین الحرمین اقدام به راه‌اندازی حسینیه و هیئت مجازی کرده است.

این فضای مجازی به منظور بهره‌مندی دوستداران و عاشقان اهل بیت(ع) از سوی واحد رسانه مؤسسه در اینستاگرام به نشانی ebrahimi_mohammad313 و فضای مجازی  به نشانیebrahimimohammad313 راه‌اندازی شده است و دنبال‌کنندگان این صفحه می‌توانند با رصد اعلام‌های قبلی، شاهد پخش زنده مناسبت‌های ملی و مذهبی، جلسه قرآن، احکام، مداحی، مولودی خوانی و سخنرانی‌های مذهبی و مناجات خوانی از سوی مداحان اهل بیت(ع) باشند.
با توجه به عدم امکان حضور افراد در مساجد، حسینیه و هیئت‌ها، برنامه‌های مؤسسه و هیئت در فضای مجازی با نام حسینیه مجازی برگزار می‌شود.

طبخ و پخش 200 بسته غذای گرم در سحرگاه ماه مبارک رمضان

مرکز خیریه مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین، بیش از 2۰۰ پرس غذای گرم به خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر شهرستان شاهرود، در سحر‌گاه ماه مبارک رمضان توزیع کرد.

 غذاهای گرم طبخ شده با رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی، بین خانواده‌های نیازمند پخش شد. این برنامه در قالب طرح «باران همدلی» باکمک خیرین تا آخرماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.  

 

انتهای پیام
captcha