کد خبر: 3895786
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

الفبای عشق

مهربانی مرز نمی‌شناسد حتی در بحران کرونا. معلمان هم مانند مدافعان سلامت با تدریس آنلاین و خانه به خانه الفبای عشق و ایثار را آموختند. "قاسم سهرابی"، آموزگار مرندی، یکی از معلمان ایثارگری است که با نوآوری در شیوه‌های تدریس، از آموزش بر روی یخچال و سرامیک‌های آشپزخانه منزل گرفته تا تدریس خانه به خانه، دانش‌آموزانش را تنها نگذاشته است. او از انگیزه تدریس درب به درب و خیابانی برای دانش آموزان بی‌بضاعت می‌گوید: پس از شیوع کووید ۱۹ احساس کردم برخی دانش آموزان نیاز به تدریس حضوری دارند و اطلاعیه‌ای مبنی بر اعلام آمادگی برای تدریس به دانش آموزان بی‌بضاعت پایه چهارم در صفحه شخصی‌ام در اینستاگرام به اشتراک گذاشتم و دوستانم را از آن مطلع کردم. سهرابی در دو روستای گلین قیه مرند و روستای زنگی شهرستان شبستر به دانش آموزان بی‌بضاعت تدریس و تا حد توان برای آن‌ها ماسک و مواد ضد عفونی کننده تهیه می‌کند.

captcha