راه‌اندازی پویش «ختم قرآن» در یزد
کد خبر: 3896025
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

راه‌اندازی پویش «ختم قرآن» در یزد

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از اجرای ویژه‌برنامه‌های قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

از ایجاد پویش «ختم قرآن» تا مسابقه «آشنایی با قرآن» در یزدمحمد حسن فاضلی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا یزد، با اشاره به برنامه‌های این معاونت در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ماه رمضان پویش ملی و مردمی «بهار قرآن با شهدا» در این استان آغاز شد.

وی ادامه داد: در این پویش که به صورت ختم گروهی قرآن کریم است، پس از ثبت نام هر نفر به نیابت از یکی از شهدا، به قرائت بخشی از آیات الهی قران کریم می‌پردازد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد  با اشاره به نحوه ثبت نام گفت: شهروندان باید جزء انتخابی خود را به شماره 500021306 پیامک کرده و یا از طریق نصب اپلیکیشن شهدای یزد جزء انتخابی را ارسال کنند.

فاضلی افزود: همچنین علاقه مندان می‌توانند با ارتباط با دفاتر بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان محل سکونت در این طرح شرکت کنند.

وی برگزاری مسابقه فرهنگی «آشنایی با قرآن» در این ماه خبر داد و بیان کرد: مسابقه کتابخوانی آشنایی با قرآن تالیف شهید استاد مرتضی مطهری یکی دیگر از برنامه‌های قرآنی این نهاد در ماه رمضان است.

فاضلی ادامه داد: در این طرح علاقه مندان پس از مراجعه به سایت Navideshahed.com و کسب اطلاعات لازم در خصوص مسابقه می‌توانند نسبت به پاسخگویی ۳۰ سوال اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha