برگزاری 8 محفل قرآنی در مراکز درمانی تهران
کد خبر: 3896141
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵

برگزاری 8 محفل قرآنی در مراکز درمانی تهران

مراکز درمانی و بهزیستی تهران از 18 اردیبهشت‌ماه میزبان هشت محفل قرآنی با حضور اساتید و قاریان بین‌المللی کشورمان خواهد بود.

برگزاری هشت محفل قرآنی در مراکز درمانی تهران

به گزارش ایکنا؛ براساس تفاهم صورت گرفته بین مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محافل انس با قرآن در مراکز بیمارستانی و بهزیستی شهر تهران در ایام ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

بر همین اساس در این محافل که از 18 اردیبهشت‌ماه مصادف با روز سیزدهم ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود، بیمارستان طرفه میزبان اولین محفل خواهد بود. در این محفل حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد موسوی‌درچه‌ای، قاری و مدرس قرآن کریم به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد. سخنرانی سیدمحسن موسوی‌بلده و اجرای گروه همسرایی طاها از دیگر برنامه‌های این محفل است.

دومین و سومین محفل نیز 20 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود. در یکی از محافل این روز که در بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار می‌شود، مهدی غلام‌نژاد، قاری بین‌المللی کشورمان آیاتی را تلاوت می‌کند و حبیب مهکام، پیشکسوت قرآنی کشور نیز به ایراد سخن می‌پردازد. در این محفل گروه مدیحه‌سرایی طاها نیز اجرای برنامه خواهد داشت.

سومین محفل نیز در بیمارستان بهارلو با حضور سعید پرویزی، قاری بین‌المللی و سیدمحسن موسوی‌بلده برگزار می‌شود در این محفل گروه هم‌سرایی محراب نیز اجرای برنامه خواهد داشت.

بیمارستان مرکز طبی کودکان میزبان، چهارمین محفل از این نوع است، در این محفل که 27 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، امین پویا، قاری بین‌المللی به تلاوت می‌پردازد و محمد خواجوی، پیشکسوت قرآنی به بیان سخنانی می‌پردازد. اجرای گروه هم‌سرایی نورالهداء از دیگر برنامه‌های این محفل است.

مرکز بهزیستی یارین شمیرانات نیز 28 اردیبهشت‌ماه میزبان محفل دیگری از این محافل خواهد بود. این محفل نورانی با حضور حبیب مهکام، پیشکسوت قرآنی کشور به عنوان سخنران و مجتبی محمدبیگی، قاری ممتاز کشورمان برگزار می‌شود. در این محفل گروه هم‌خوانی و هم‌سرایی نورالهدی به اجرای برنامه می‌پردازد.

مرکز بهزیستی نورسته شمیرانات از دیگر مراکز میزبان محافل قرآنی مشترک بین مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت است. در این محفل که 29 اردیبهشت برگزار می‌شود محمدرضا پورزرگری،‌ قاری بین‌المللی کشور به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد و محمد خواجوی، پیشکسوت قرآنی کشور نیز به عنوان سخنران حضور خواهد داشت. اجرای گروه همسرایی الغدیر دیگر برنامه این محفل است.

30 اردیبهشت‌ماه نیز بیمارستان مدرس میزبان هفتمین محفل خواهد بود. در این محفل مهدی غلام‌نژاد، قاری بین‌المللی به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد و محمدرضا صلح‌جو نیز سخنرانی خواهد داشت.

مرکز بهزیستی جنت نیز آخرین میزبان محافل قرآنی ماه مبارک رمضان در 31 اردیبهشت خواهد بود که با حضور عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی و سعید پرویزی، قاری بین‌المللی برگزار می‌شود. در این محفل گروه مدیحه‌سرایی قدر به اجرای برنامه می‌پردازد.

یادآور می‌شود این محافل با همکاری مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت برگزار می‌شود. تمامی این محافل قبل از اذان مغرب آغاز می‌شود. محفل بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) تنها محفلی است که قبل از اذان ظهر برپا خواهد شد. مجریان این محافل چهره‌هایی همچون حمید مجیدی‌مهر، هادی ربیعی، بهزاد احمدی و ... خواهند بود.

انتهای پیام
captcha