نقشه آمریکا برای بازگرداندن داعش به عراق
کد خبر: 3896313
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
فرمانده حشدالشعبی خبر داد:

نقشه آمریکا برای بازگرداندن داعش به عراق

یکی از فرماندهان حشدالشعبی عراق گفت: حمله اخیر به نیروهای حشدالشعبی در استان صلاح‌الدین، تلاشی برای بازگرداندن تروریست‌های داعشی به عراق با برنامه‌ریزی و حمایت آمریکاست.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «المعلومه»، «قصی الانباری» از فرماندهان حشدالشعبی عراق، از نقشه آمریکا پرده برداشت و گفت: آمریکا برنامه‌ریزی کرده است تا گروه تروریستی داعش را از طریق صحرای الانبار و رشته کوه‌های حمرین، به استان‌های صلاح‌الدین و الانبار عراق بازگرداند.

وی افزود: حمله اخیر به نیروهای حشدالشعبی در مکیشیفه واقع در استان صلاح‌الدین، با هدف بازگرداندن داعشی‌ها به این استان با حمایت آمریکا انجام شده است.

این فرمانده حشدالشعبی تأکید کرد: چنین نقشه‌هایی موفق نخواهد بود و لازم است که عملیات گسترده‌ای برای جست‌وجو و نابودی باقیمانده داعش در عراق انجام گیرد.

یادآور می‌شود، بامداد شنبه یکی از مقرهای حشدالشعبی در منطقه مکیشیفه در جنوب تکریت هدف حمله داعش قرار گرفت که در این حمله ۱۱ تن از نیروهای حشدالشعبی به شهادت رسیدند.

در این راستا حشدالشعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: در درگیری‌های میان نیروهای حشدالشعبی و تروریست‌‌های داعش در مناطق بلد و مکیشیفه در جنوب تکریت، تعدادی از داعشی‌ها از پای درآمدند.

انتهای پیام
captcha