بهره‌گیری از فضای مجازی موجب جذب بیشتر فعالین قرآنی می‌شود
کد خبر: 3897117
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

بهره‌گیری از فضای مجازی موجب جذب بیشتر فعالین قرآنی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، با تاکید بر استفاده از فضای مجازی برای توسعه فعالیت‌های قرآنی گفت: استفاده از بستر فضای مجازی می‌تواند افراد بیشتری را به قرآن و فعالیت‌های قرآنی جذب کند.

بهره‌گیری از فضای مجازی موجب جذب بیشتر فعالین قرآنی می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، عصر روز گذشته 17 اردیبهشت در نشست کارگروه تبلیغ و ترویج شورای گسترش فعالیت‌های قرآنی استان با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی دینی یکی از مولفه‌های فرهنگ عمومی است گفت: باید در چنین جلساتی با هماهنگی و انسجام بیشتر برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در استان سمنان تلاش شود.

وی حضور و فعالیت در جلسات قرآنی را یک توفیق برای شرکت‌کنندگان دانست و اظهار کرد: باید تلاش‌ها بر تمرکز در توسعه فعالیت‌های ارزشی و دینی باشد.

فلاح با اشاره به اینکه استفاده از فضای مجازی برای توسعه فعالیت‌های قرآنی اهمیت بسزایی دارد یادآور شد: استفاده از بستر فضای مجازی می‌تواند افراد بیشتری را به  قرآن و فعالیت‌های قرآنی جذب نماید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان متذکر شد: با توجه به سبقه فرهنگی استان، فعالیت‌های درخشان‌تری در حوزه قرآن باید در دستورکار قرار گیرد که در این راستا کارگروه تبلیغ و ترویج شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی باید با اتخاذ تدابیری زمینه‌ساز جذب افراد بیشتری به دامن قرآن و فعالیت‌های قرآنی باشد.

مجتی نور محمدی، مسوول امور قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز هدف از این نشست را ارائه و بررسی طرحها و فعالیت‌های قرآنی برای سال 99 دانست و افزود: نمایندگان دستگاههای اجرایی عضو در این نشست با توجه به سند راهبردی برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

انتهای پیام
captcha