انتشار تلاوت مهدی غلام‌نژاد در نخستین محفل قرآنی مراکز درمانی تهران + فیلم
کد خبر: 3897463
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴

انتشار تلاوت مهدی غلام‌نژاد در نخستین محفل قرآنی مراکز درمانی تهران + فیلم

تلاوت مهدی غلام‌نژاد، قاری بین‌المللی و اجرای گروه همخوانی طارق در محفل انس با قرآن بیمارستان مدرس تهران منتشر شد.

برگزاری اولین محفل انس با قرآن در مراکز درمانی کشور / تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت + فیلم

به گزارش ایکنا، تلاوت و اجرای اذان مهدی غلام‌نژاد، قاری بین‌المللی و هم‌خوانی گروه تواشیح طارق که در بیمارستان مدرس تهران اجرا شده است، منتشر شد.

این تلاوت در نخستین محفل از مجموعه محافل انس با قرآن ویژه ماه مبارک رمضان که به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اجرا در مراکز درمانی و بهزیستی تهران برنامه‌ریزی شده، اجرا شد.

اجرای این مراسم برعهده حمید مجیدی‌مهر بود.

در ذیل دو تلاوت و اجرای اذان مهدی غلام‌نژاد را می‌بینید.

در ذیل دو اجرای گروه تواشیح طارق، قابل مشاهده است.

 

گفتنی است، ‌‌در بخش دیگری از این محفل نیز محمدرضا صلح‌جو، پیشکسوت قرآنی کشورمان به بیان سخنانی پرداخت. وی گفت: برگزاری این محافل در مراکزی که جهادگر و ایثارگر عرصه خدمت در آن فعالیت می‌کنند و این روزها پایگاه اجتماعی بالایی در کشور دارند،‌ بسیار ارزشمند است.

این پیشکسوت قرآنی کشورمان افزود: پایگاه اجتماعی کادر درمان همیشه در جامعه بالا بوده و با این حرکت بسیار بالاتر رفته است، همه مردم با دید احترام به کادر درمان نگاه می‌کنند. ما نیز خدا را شکر می‌کنیم که کادر درمانی ما در این شرایط کرونا وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهید محبت خدا را جذب کنید پرهیزکار باشید، اگر می‌خواهید محبوب مردم باشید به مردم نیکی کنید، اگر می‌خواهید مالتان زیاد شود حقوق مردم را رعایت کنید، اما اگر می‌خواهید آینده فرزندانتان را تأمین کنید آنها را با قرآن آشنا کنید. قرآن تضمین‌کننده همه چیز است. پیامبر(ص) فرمود «اذَا الْتَبَسَتْ عَلَیْکُمُ الْفِتَنُ کَقِطَعِ اللَّیْلِ الْمُظْلِمِ فَعَلَیْکُمْ بِالْقُرْآنِ»، در زمانی که از هر سو مشکلات روی آورد و فتنه‌ها به سوی شما آمد و تاریکی و ظلمت فرود آمد، یک پناهگاه وجود دارد و آن قرآن کریم است. در این شرایط کسانی که با قرآن آشنایی داشته باشند از این ورطه رهایی خواهند یافت.

در ادامه از خانواده شهید «ململی» از شهدای کادر درمان بیمارستان مدرس تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha