مسابقه «عصر رمضان» برگزار می‌شود
کد خبر: 3897871
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
ازسوی دارالقرآن شهید علیزاده البرز؛

مسابقه «عصر رمضان» برگزار می‌شود

مسابقه «عصر رمضان» در فضای مجازی از سوی دارالقرآن شهید علیزاده استان البرز برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به همت دارالقرآن شهید علیزاده، مسابقات عصر رمضان در دو رده سنی پسران 9 تا 16 سال و دختران و پسران زیر هشت سال برگزار می‌شود.

قاریان نوجوان برای شرکت در مسابقه می‌توانند سوره مبارکه قدر (به صورت تقلیدی یا آزادخوانی، کمتر از دو دقیقه) را تلاوت و فایل صوتی ضبط شده خود را با استفاده از یکی از پیام‌رسان‌ها به شماره 09109493229 ارسال کنند.

همچنین، قاریان نوجوان تا 30 اردیبهشت‌ماه جاری فرصت دارند تا تلاوت‌های خود را به دبیرخانه مسابقات ارسال کنند که در پایان مسابقات نیز به نفرات برتر از دید کارشناسان و مخاطبان جوایزی اهدا خواهد شد.

اولیای محترمی که تمایل دارند فرزندشان در بخش دختران و پسران زیر هشت سال این مسابقات شرکت کنند، از قرآن‌ خواندن فرزندشان (سوره مبارکه توحید) فیلم ضبط کرده و به شماره 09109493402 در یکی از پیام‌رسان‌ها ارسال کنند.

والدین متسابقان تا 30 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند فایل تصویری را به دبیرخانه مسابقات ارسال کنند که در این بخش بین تمامی شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی شده و جوایزی به ایشان اهدا خواهد شد.

این مسابقات به همت دفتر امام‌جمعه شهر کرج، اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه کرج و پایگاه شهید کثیری و شورای قرآن منطقه 10 کرج برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به کانال مسابقات به نشانی qoranalizadeh@ در پیام‌رسان‌‎ها مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha