
به گزارش ایکنا از خوزستان، سيدمهدی شفيعی، برادر آيتالله سيدعلی شفيعی، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری روز گذشته 20 اردیبهشت ماه به دليل عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.
حجتالاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان درگذشت برادر آیتالله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری را به وی و بيت ايشان تسليت گفت.
همچنين دكتر غلامحسين خواجه، رئيس دانشگاه شهيد چمران اهواز، سيدعليرضا علوی، رئيس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و جمعي از دانشگاهيان نيز با صدور پيامهايی درگذشت آن مرحوم را به حجتالاسلام والمسلمين سيدمحسن شفيعی، رئيس دفتر استانی نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای خوزستان تسليت گفتند.
انتهای پیام