ساخت برنامه «خادم حرم» در البرز
کد خبر: 3898054
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲

ساخت برنامه «خادم حرم» در البرز

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز از ساخت و پخش برنامه خادمان عتبات مقدسه در قالب «خاطرات و کرامات» اهل بیت(ع)، بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

ساخت برنامه «خادم حرم» در البرز

امیر رحمانی، معاون فرهنگی ستاد عتبات عالیات استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، گفت: ثبت خاطرات خادمان عتبات مقدسه بسیار مهم و ارزشمند است و این امر برای ماندگارکردن لحظاتی است که خادمان و پیر غلامان استان البرز لمس کرده‌اند و همچنین معجزات، مشاهدات و کرامت ائمه اطهار(ع) که به چشم دیده‎اند.
وی افزود: برنامه خادم حرم گفت وگویی به صورت سریالی است که پس از ماه مبارک رمضان هر ماه یک قسمت از آن در سایت و کانال این ستاد پخش می‌شود و در هر قسمت گفت و گویی با یکی از خادمان انجام می‌شود.
رحمانی با بیان اینکه خادمان عتبات مقدسه زندگی خود را برای خدمت به آل‌الله وقف کرده‌اند، اظهار کرد: آنان پرورش یافته مکتب سرور و سالار شهیدان هستند و به تاسی از امام شهدا جایگاهشان فقط با رعایت اخلاق حسینی به دست آمده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: خادمی علاوه بر بعد مادی آن که شامل پذیرایی از زائران، کفش جفت‌کردن، جاروزدن، آشپزی و مشارکت در ساخت و سازها می‌شود، جنبه دیگری دارد و آن بعد معنوی این مهم است چرا که آنان نماینده تفکر حسینی و علوی هستند و هر کاری را از سر عشق و ملاطفت برای دوستداران ائمه اطهار انجام می‌دهند.
رحمانی در پایان با تاکید براینکه فرهنگ حسینی و عاشورایی باید در عالم فراگیر شود، گفت: امیدوارم در این امر بزرگ، قدم‌های کوچک ما بتواند رضایت و خشنودی خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) را فراهم کند.

انتهای پیام
captcha