مراسم بزرگداشت شهدای رمضان و ایثارگران عرصه سلامت برگزار شد
کد خبر: 3898077
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

مراسم بزرگداشت شهدای رمضان و ایثارگران عرصه سلامت برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای رمضان و ایثارگران عرصه سلامت با حضور نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز گذشته ۲۱ اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان در امامزاده ۵ تن لویزان برگزار شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از ایثار، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی در این مراسم بابیان اینکه برگزاری مراسم تجلیل و بزرگداشت شهدای رمضان و ایثارگران عرصه سلامت توفیق الهی است گفت: تعداد شهدایی که در ماه مبارک رمضان جان‌فشانی کرده و با ایثار خود آسمانی شدند بسیار بالا است و این مراسم به‌منظور تجلیل از فداکاری این عزیزان برگزار می‌شود.
معاون رییس‌جمهور افزود: گروه بزرگ مدافعین سلامت پس از شیوع ویروس کرونا ایثاری از جنس فداکاری ایثارگران عزیز بروز دادند و برخی از آن‌ها نیز در مسیر حفظ سلامت ملت ایران جان خود را از دست دادند و مراسم امروز بزرگداشت این عزیزان نیز محسوب می‌شود. ما قدردان شهدا به‌ویژه شهدای مدافع سلامت هستیم و امیدواریم که خداوند متعال آن‌ها را با شهدای ماه مبارک رمضان و شهدای کربلا محشور کند و هم‌نشین امیرالمؤمنین علی (ع) در آخرت باشند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با اشاره به مکان برگزاری مراسم گفت: منطقه لویزان ۱۶۳ شهید دارد که برخی از آن‌ها در امامزاده ۵ تن لویزان به خاک سپرده‌شده‌اند و یاد و خاطره این شهدای عزیز را نیز در این ماه مبارک گرامی می‌داریم.
حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد نیز در این مراسم بابیان این‌که مراسم امروز باهدف تجلیل و یادبود شهدای دوران دفاع مقدس، ایثارگران جان‌باخته مبتلابه ویروس کرونا و شهیدان مدافع سلامت برگزار می‌شود گفت: اعتلای شعائر دینی و مذهبی ما منوط به ایثار و فداکاری شهدای عزیز است، اخیراً به دلیل شیوع ویروس کرونا جمعی از هم‌وطنان عزیز جان باختند و در میان آن‌ها برخی اعضای جامعه بزرگ ایثارگری و والدین معظم شهدا نیز به رحمت الهی پیوستند.  
وی ادامه داد: ازاین‌رو مراسم بزرگداشتی با توجه به اقتضائات این ایام به‌صورت مجازی به‌منظور تجلیل از ۷۰۰۰ شهید ماه مبارک رمضان، ایثارگران و کارکنان بنیاد جان‌باخته مبتلابه ویروس کرونا و شهیدان مدافع سلامت در امامزاده ۵ تن لویزان برگزار می‌شود، از خداوند متعال مسألت داریم که روح بلند این عزیزان را با صاحب این ایام حضرت علی(ع) محشور کند و به خانواده‌های درگذشتگان صبر و اجر عطا کند.
یادآور می‌شود، مراسم «بزرگداشت شهدای رمضان و ایثارگران عرصه سلامت» به همت اداره کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران و با تلاوت قرآن کریم توسط استاد احمد ابوالقاسمی قاری بین‌المللی و مداحی امید معنوی خواننده آیینی کشورمان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha