برگزاری مجازی شب‌های قدر در گرجستان
کد خبر: 3898675
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

برگزاری مجازی شب‌های قدر در گرجستان

به دنبال برنامه‌های ماه مبارک رمضان، رایزنی فرهنگی ایران در گرجستان مراسم شب‌های قدر را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این برنامه‌ها به همت رایزنی فرهنگی ایران در گرجستان با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران، نمایندگی جامعة المصطفی(ص) العالمیة، اداره مسلمانان گرجستان و مبلغان بومی به صورت مجازی و مستقیم برگزار می‌شود.

تاکنون برنامه‌های مختلف قرائت و تفسیر قرآن کریم، سخنرانی و قرائت دعای ویژه ماه مبارک رمضان به صورت مستمر ارائه شده و برنامه‌های معنوی در ایام شب‌های قدر نیز ویژه ایرانیان مقیم تفلیس و مسلمانان گرجستان از شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

همچنین از کلیپ و محصولات‌ ارسالی ادار‌ه‌کل بین‌‎المللی تبلیغ و اداره‌کل همکاری‌های رسانه‌ای و فضای مجازی و سایر واحدهای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بهره‌برداری می‌شود.

این برنامه‌ همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان پس از افطار با قرائت و تفسیر آیاتی از قرآن کریم و سخنرانی حجت‌الاسلام داود زارع ادامه دارد.

علاوه بر این مراسم ویژه شب‌های قدر شامل قرائت قرآن کریم، دعای جوشن کبیر، سخنرانی، روضه‌خوانی و برگزاری مراسم قرآن به سر گرفتن به صورت مجازی و مستقیم در شب نوزدهم ویژه ایرانیان مقیم و مسلمانان گرجستان برگزار شد و مراسم شب‌ قدر در شب‌های بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان و برنامه‌های روزانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.

علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه‌ها را از طریق آدرس https://m.teamlink.co/9050403734 رایزنی فرهنگی ایران در تفلیس و کانال یوتیوب، اینستاگرام، تلویزیون اداره مسلمانان گرجستانMuslim Media ge و آدرس فیسبوک https://www.facebook.com/muslimmedia.ge دریافت کنند و امکان بهره‌مندی از این برنامه‌ها علاوه بر ایرانیان مقیم تفلیس، برای مسلمانان گرجستان نیز وجود دارد.

انتهای پیام
captcha