پایان مسابقات قرآن پیشاور و اعلام برترین‌ها
کد خبر: 3899342
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸

پایان مسابقات قرآن پیشاور و اعلام برترین‌ها

مسابقات قرآنی آنلاین پیشاور که به همت خانه فرهنگ ایران در پیشاور به مناسبت ماه رمضان برگزار شده بود، به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا از پیشاور، این مسابقات به مدت دو روز در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و طرح سؤال از سوره‌های حجرات و اسراء در روزهای 18 و 19 رمضان در سطح ایالت خیبرپختونخوا برگزار شد و آقایان و بانوان در دو گروه سنی جوانان و نوجوانان در آن حضور یافتند.

شرکت‌کنندگان در این رقابت از سوی سه داور قرآنی از سازمان «منهاج القرآن» پاکستان (شاخه بانوان) و حوزه علمیه شهید عارف الحسینی مورد ارزیابی قرار گرفتند و در پایان در هر رشته سه نفر و در مجموع 12 نفر رتبه‌های برتر را کسب کردند.

در رشته حفظ «عاصم علی نقوی»، «مناهل شاهد» و حافظ «محمد بصیر» به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته قرائت «محمد جواد شاکری» رتبه نخست را کسب کرد و قاریانی به نام‌های «حماد الله آفریدی» و «زین العابدین چمکتی» نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

نفرات اول تا سوم رشته ترتیل نیز «حماد الله آفریدی»، «محمد علی قلندری» و «هاشمی زهرا نقوی» بودند و در بخش پاسخگویی به سؤالات قرآنی «ماریه نقوی»، «نازیه بی بی» و «صبیحه بخاری» رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام
captcha