پخش برنامه‌های رمضانی آستان عباسی از شبکه‌های ماهواره‌ای
کد خبر: 3899513
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

پخش برنامه‌های رمضانی آستان عباسی از شبکه‌های ماهواره‌ای

مرکز قرآن کریم وابسته به بخش امور معارف اسلامی آستان عباسی از پخش برنامه‌های قرآنی ماه رمضان این آستان از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه جهانی «الکفیل»، مصطفی الدعمی، مسئول مرکز رسانه‌ قرآنی آستان عباسی، اعلام کرد: هر سال برنامه‌های آستان عباسی در ماه مبارک رمضان به صورت زنده یا ضبط شده از برخی شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شود و این شبکه‌ها بخشی از برنامه‌های روزانه خود را به این موضوع اختصاص می‌دهند.
 
وی افزود: این اقدام بدان سبب انجام می‌شود که برنامه‌های آستان در ماه مبارک رمضان علاوه بر فیوضات قرآنی که به مخاطبان ارائه می‌دهد، به روشی کاملاً حرفه‌ای و فنی از سوی مرکز تصویربرداری الکفیل وابسته به آستان عباسی تهیه و به صورت رایگان ارائه می‌شود. از جمله شبکه‌هایی که برنامه‌های قرآنی این آستان را برای مخاطبان ارائه می‌کند، می‌توان به شبکه‌های ماهواره‌ای القرآن الکریم، الفرات، العقیله، الایام، الاوحد، الحجه، المهدی، الإباء، الشعائر، المنبر، البینات و المواکب اشاره کرد.
 
مسئول مرکز رسانه قرآنی آستان عباسی ادامه داد: این شبکه‌ها برنامه ختم قرآن ماه رمضان را در طول روزهای این ماه مبارک رأس ساعت 17 عصر به وقت محلی، به صورت زنده و رایگان پخش می‌کنند؛ برنامه «مائدة الثقلین» نیز از این شبکه‌ها پخش می‌شود.
 
همچنین، پخش رایگان این برنامه‌ها(بدون لوگو) که از سوی بخش رسانه‌ای آستان عباسی برای پخش برنامه‌های ماه مبارک رمضان ارائه شده است، از طریق فرکانس‌های زیر قابل دریافت است: 
 
Satellite: Eutelsat7A at 7.0 East(W3A)
DOWNLINK:12680.200 H
MOD:DVBS2
QPSK
FEC:5/6
Sr :3250
HD/MPEG-4

پخش برنامه‌های رمضانی آستان عباسی از شبکه‌های ماهواره‌ای

انتهای پیام
captcha