بهره‌مندی 500 قرآن‌آموز از آموزش‌های مجازی دارالقرآن «کوهپایه»
کد خبر: 3900099
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶

بهره‌مندی 500 قرآن‌آموز از آموزش‌های مجازی دارالقرآن «کوهپایه»

دارالقرآن شهر کوهپایه استان اصفهان از سال 1373 فعالیت خود را با هدف ترویج و آموزش قرآن آغاز و در شرایط کنونی کشور، این فعالیت‌ها را در فضای مجازی ادامه می‌دهد.

به گزارش ایکنا، فعالیت‌های مؤسسه دارالقرآن الکریم شهر کوهپایه از سال 1373 آغاز شده و با دریافت مجوز از سازمان اوقاف و امور خیریه در سال 1390 به مدیریت مهدی یاریان، رسمیت یافت.

کلاس‌های آموزش قرآن این مرکز، در ابتدا مکان آموزش و پرورش شهر کوهپایه و سپس در مسجد جامع شهر بود.

در ابتدا، تعداد قرآن‌آموزان اندک بود و استقبال خوبی صورت نمی‌گرفت، اما مسئولان مؤسسه ناامید نشده و اقدام به برپایی دوره‌های آموزشی بیشتری با حضور اساتید کردند و هم اکنون این مرکز بیش از 80 قرآن‌آموز دارد.

دارالقرآن کوهپایه با همکاری اداره آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی، فعالیت‌های تفریحی و ورزشی را نیز برای قرآن‌آموزان در نظر گرفته است.

این مرکز قرآنی با نبود فضای مناسب و کمبود امکانات نیز مواجه است، اما از کمک‌های خیرین بی‌نصیب نیست. یکی از درخواست‌های مسئولان این مؤسسه، حمایت مالی برای احداث ساختمان دارالقرآن در فضایی مناسب است.

اکبر اسلامیان‌کوپایی، عضو شورای دارالقرآن کوهپایه گفت: همه کلاس‌های این مرکز به صورت رایگان برای رشد شکوفایی جوانان منطقه در استان اصفهان برپا می‌شود. پیش از این دوره‌های آموزش قرآن در رشته‌های صوت و لحن، تواشیح و تجوید به صورت حضوری  و در بحران کنونی کشور، با تصویب شورای دارالقرآن کوهپایه، دوره‌های مجازی آموزش قرآن کریم با حضور بیش از 500 نفر  انجام می‌شود.

دوره‌های مجازی دارالقرآن الکریم کوهپایه شامل کلاس‌های آموزش حفظ، قرائت، ترتیل قرآن کریم و تواشیح ویژه آقایان، بانوان(بزرگسالان و خردسالان) در مناطق کم‌برخوردار طراحی شده است. علاقه‌مندان  می‌توانند به کانال‌های دارالقرآن به نشانی‌های ذیل مراجعه کنند.

t.me/darolqorankouhpaye

sapp.ir/darolqoran1398       

darolqoran_karim_koohpayehid اینستاگرام                    

مؤسسه دارالقرآن کریم کوهپایه در استان اصفهان، شهر کوهپایه، میدان نماز، مسجد جامع شهر واقع شده است.

                                                                                                    

 

 

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
رضا اسحاقیان درچه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۲
1
21
سلام و درود بر خادمان قرآن کریم
captcha