رژیم صهیونیستی تهدیدی برای امنیت جهان است
کد خبر: 3900194
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
خالد قدومی در کنگره مجازی قدس شریف:

رژیم صهیونیستی تهدیدی برای امنیت جهان است

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران در دومین روز کنگره بین‌المللی مجازی قدس شریف، رژیم صهیونیستی را غده سرطانی در منطقه خواند و گفت که این غده در صورتی از بین می‌رود که همه آزادگان جهان برای مقابله با جنایت‌های آن به پا خیزند.

به گزارش ایکنا؛ نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران امروز، سه‌شنبه در سخنانی در دومین روز کنگره بین‌المللی قدس شریف که به صورت مجازی و غیر‌حضوری در تهران برگزار شده، اعلام کرد که اگر همه آزادگان جهان علیه رژیم صهیونیستی و جنایات آن به پا خیزند، آنگاه این «غده سرطانی» از بین خواهد رفت.

خالد قدومی در ادامه خواستار ایجاد یک چشم‌انداز مشترک بین اعضای گروه‌های مقاومت در منطقه شد و گفت که ان‌شاء‌الله به فضل مقاومت، شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.

وی با اشاره مسئله عادی‌سازی روابط برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی گفت که شرایط اقتصادی و اجتماعی این کشورها با تن دادن به مسئله عادی‌سازی بهتر نشده است.

خالد قدومی با تأکید بر اینکه عادی‌سازی روابط به نفع کشورهای عربی نیست و هیچ نفعی بر آنها نخواهد داشت، اعلام کرد که مسلمانان جهان باید در برابر آن بایستند.

وی همچنین به مسئله ننگین «معامله قرن» اشاره کرد و گفت: همان‌گونه که در ۷۲ سال گذشته سناریوهای ضد انسانی رژیم صهیونیستی با شکست‌ مواجه شده، طرح معامله قرن نیز با ناکامی مواجه خواهد شد.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس تصریح کرد: برخی کشورهای عربی باید مواضع صریح خود در قبال معامله ننگین قرن را اعلام کنند و در این راه، گام‌های عملی بردارند.

نماینده حماس تصریح کرد: هرگونه معامله و توافق باید دوطرفه باشد، اما معامله قرن یک طرفه است و مشکل اصلی فلسطینیان هم یک طرفه بودن آن است و به همین به شدت با آن مخالف هستیم.

وی درباره طرح الحاق نیز گفت که رژیم صهیونیستی در طرح معامله قرن به دنبال آن است که حدود ۴۰ درصد از اراضی کرانه باختری و بخش‌هایی از کشورهای اردن و سوریه را به فلسطین اشغالی اضافه کند.

قدومی بر لزوم وحدت میان فلسطینیان تأکید کرد و گفت: مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت با وجود محاصره و تحریم غزه می‌توانند رژیم غاصب اسرائیل را به چالش بکشند.

وی در پایان سخنرانی خود رژیم صهیونیستی را تهدید امنیت جهانی دانست و از همه آزادگان جهان خواست تا در کنار حق و عدالت و مقاومت ملت فلسطین در برابر رژیم اشغالگر و کودک‌کش قرار بگیرند و مانع تضییع حقوق فلسطینیان شوند.

انتهای پیام
captcha