برگزاری آزمون سامانه سجام ویژه مبلغات در اردبیل
کد خبر: 3900277
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

برگزاری آزمون سامانه سجام ویژه مبلغات در اردبیل

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری آزمون سامانه سجام ویژه مبلغات در اردبیل با حضور ۱۵ نفر از مبلغات حوزوی خبر داد.

برگزاری آزمون سامانه سجام ویژه مبلغات در اردبیلسارا حقی، کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: در راستای به روزرسانی و افزایش آمار شبکه تبلیغی استان و تسهیل و تسریع در امر شناسایی و ساماندهی مبلغات و تحت پوشش تبلیغی قرار دادن مناطق مختلف، آزمون سامانه سجام با حضور ۱۵ نفر از مبلغات حوزوی در اردبیل برگزار شد.
وی گفت: در این آزمون که در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار شد، مبلغات با توجه به امتیاز که کسب می‌کنند کد دائم تبلیغی دریافت کرده و این کد در سامانه سجام ثبت می‌شود تا در اعزام به مناطق مختلف و موضوعات مربوطه مورد توجه قرار گیرد و این امر به استفاده بهینه و بهره برداری مناسب از ظرفیت مبلغات کارآمد و توانمند منجر شده و موفقیت بیشتری را حاصل می‌کند.
حقی، آگاهی و شناخت از توان علمی مبلغات را از نتایج این آزمون عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی مناسب با هدف ارتقای سطح علمی و دانش مبلغات پس از اعلام نتایج آزمون صورت می‌گیرد و اعزام مبلغات به صورت مدون و با کیفیت علمی بالا انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha