هیچ نیرویی در جهان نمی‌تواند تاریخ بیت‌المقدس را تحریف کند
کد خبر: 3900458
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
اسقف کاتولیک فلسطینی:

هیچ نیرویی در جهان نمی‌تواند تاریخ بیت‌المقدس را تحریف کند

اسقف کاتولیک فلسطینی در سخنانی در آستانه روز قدس اعلام کرد هیچ نیرویی در جهان نمی‌تواند نشانه‌های قدس را از بین ببرد و تاریخ آن را تحریف یا به اعتبار آن خللی وارد کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، عطاءالله حنا، اسقف کاتولیک شهر سبسطیه فلسطین در همایش آنلاین گروهی از رهبران محور مقاومت به مناسبت روز جهانی قدس گفت: از شهر قدس مهد مهمترین اماکن مقدس اسلامی و مسیحی به شما سلام می‌گویم. از پایتخت معنوی و ملی خود به همه کسانی که در  زنده نگه داشتن روز قدس با هم همکاری می‌کنند، درود می‌فرستم.
 
وی افزود: در این روز ما از قدس دفاع می‌کنیم و خواستار آزادی قدس و شکست همه طرح‌ها و توطئه‌هایی می‌شویم که فلسطین و به ویژه شهر مقدس ما را هدف قرار داده است.
 
عطاالله حنا در ادامه گفت: ما به عنوان علمای دینی و شهروندان فلسطینی در روز جهانی قدس اعلام می‌کنیم که از قدس دست بر نخواهیم داشت و این شهر با وجود همه معامله‌ها و طرح‌‌ها، همچنان پایتخت فلسطین خواهد ماند.

این کشیش مسیحی تأکید کرد: هیچ نیرویی در جهان نمی‌تواند آثار تاریخی قدس را از بین ببرد و تاریخ آن را تحریف و  به اعتبار آن خللی وارد کند.
 
به گفته این کشیش کاتولیک، روز جهانی قدس روزی است برای یادآوری به کسانی که باید در راه قدس وظایف ملی، انسانی و اخلاقی خود را انجام دهند تا این شهر مقدس همچنان مهد تاریخ و میراث دیرین ما باشد.

وی یادآور شد: بیماری همه‌گیر کرونا از کشور ما خواهد رفت، اما بیماری بزرگتری با ما خواهد ماند و آن بیماری اشغالگری است که حتماً در آینده نزدیک نابود خواهد شد تا فلسطینیان در سرزمین خود از آزادی کامل برخوردار شوند.
انتهای پیام
captcha