حضور قلبی مردم در بزرگداشت روز جهانی قدس + فیلم
کد خبر: 3900489
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
عبدالهادی فقهی‌زاده بیان کرد:

حضور قلبی مردم در بزرگداشت روز جهانی قدس + فیلم

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حضور قلبی مردم در بزرگداشت روز قدس، گفت: همه کسانی که دل در گرو آرمان‌های عالی انقلاب اسلامی دارند باید به انحای مختلف در این مراسم حضور یابند تا از رژیم اشغالگر قدس اعلام برائت کنند.

عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا در مورد روز قدس و لزوم حمایت از آرمان‌های اسلامی، گفت: تصور می‌کنم یکی از مهم‌ترین مراسم دینی و فرهنگی و سیاسی در جمهوری اسلامی ایران برگزاری شکوهمند روز قدس است.

وی افزود: بدون تردید برگزاری مراسم روز قدس و آئین باشکوهی که در اقصی نقاط جهان به این مناسبت برگزار می‌شود و مسلمانان و عدالت‌خواهان و آزادی‌طلبان همه جهان با برگزاری چنین آئین و مراسمی همراه و همدل هستند، یادگار حضرت امام خمینی(ره) است.

فقهی‌زاده تصریح کرد: همه کسانی که دل در گرو آرمان‌های عالی انقلاب اسلامی دارند باید به انحای مختلف در این مراسم حضور قلبی و حضور فیزیکی یابند تا از رژیم اشغالگر قدس، که سرسخت‌ترین مخالف آرمان‌های دینی است، اعلام برائت کنند.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه امسال نحوه حضور تفاوت پیدا کرده است، گفت: به اعتقاد من اگر در برخی موارد امکان تجمعات محدودی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود داشته باشد، حتماً پسندیده است. انشاءالله در سال‌های آتی ملت مسلمان ایران و ملت‌های آزادی‌خواه و مسلمان سایر کشورهای اسلامی این مناسبت را گرامی خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha