حضور «کریم منصوری» امشب در آخرین برنامه «شب‌های دلتنگی»
کد خبر: 3900788
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰

حضور «کریم منصوری» امشب در آخرین برنامه «شب‌های دلتنگی»

در آخرین برنامه از مجموعه برنامه‌های شب‌های دلتنگی که در شب‌های ماه مبارک رمضان در پارک ارم اجرا می‌شود، کریم منصوری، قاری بین‌المللی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید خواهد پرداخت.

شب‌های دلتنگی

به گزارش ایکنا، ویژه‌برنامه شب‌های دلتنگی در پارک ارم‌ تهران طی ماه مبارک رمضان با حضور قاریان بین‌المللی و ممتاز کشور و همچنین مادحین اهل بیت عصمت و طهارت و سخنرانان مذهبی برگزار شد.

بر همین اساس آخرین برنامه از این مجموعه امشب، دوم خردادماه ساعت 23:30 با حضور کریم منصوری، قاری بین‌المللی کشور و گروه هم‌خوانی وصال برگزار می‌شود.

سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان و مناجات‌خوانی جواد فارسی و مرتضی فرهنگ از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

ويژه‌برنامه شب‌های دلتنگی با اجرای مهدی قبادی همراه بود و در طول ٢٨ شب اجرای اين محفل، قاريان ممتاز و بين‌المللی همچون كريم منصوری، حامد شاكرنژاد، احمد ابوالقاسمی، وحيد نظريان، امين پويا، عليرضا سبحانی، محمدحسن موحدی، مهدی غلام‌نژاد، حميدرضا احمدی‌وفا، حجت‌الاسلام سيدمحمدجواد موسوی‌درچه‌ای، مجتبی محمدبيگی، مرتضی و مصطفی يادگاری، مهدی سعادتی، محمد كاظمی و علی خوشنود به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

همچنین قاريان نوجوانی همچون مهدی سواری و علی واحدی و گروه‌‌های هم‌خوانی محراب، وصال، انوارالهدی، شميم ياس، نجوا و ... نیز در این مراسم از ابتدا تا کنون حضور داشته‌اند.

انتهای پیام
captcha