طنین تلاوت قاریان بین‌المللی در برنامه شب‌های دلتنگی
کد خبر: 3899873
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷

طنین تلاوت قاریان بین‌المللی در برنامه شب‌های دلتنگی

ویژه‌برنامه شب‌های دلتنگی که در ماه مبارک رمضان در پارک ارم اجرا می‌شود، میزبان قاریان بین‌المللی و ممتاز کشورمان است.

به گزارش ایکنا، ویژه‌برنامه شب‌های دلتنگی در پارک ارم‌ تهران از یکشنبه ششم اردیبهشت‌ماه تا پایان ماه مبارک‌ رمضان با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی و مداحان برجسته کشور به اجرا در می‌آید.

مراسم امشب 29 اردیبهشت‌ماه با حضور و تلاوت مهدی سواری، قاری نوجوان خوزستانی انجام می‌شود. حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دانشمند نیز امشب و فردا مصادف با بیست و چهارم و بیست و پنجم رمضان به سخنرانی می‌پردازد.

همچنین از سه‌شنبه‌ شب‌ 30 اردیبهشت‌‌ماه تا جمعه هفته جاری دوم خردادماه نیز به ترتیب علی واحدی، قاری نوجوان (30 اردیبهشت)، عليرضا سبحانی (31 اردیبهشت)، حامد شاکرنژاد (یکم خرداد) و كريم منصوری (دوم خرداد) به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید خواهند پرداخت.

ویژه‌برنامه بیست و هفتم ماه مبارک تا شب عید سعید فطر، با مداحی سيدمهدی ميرداماد، سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و اجرای گروه‌های تواشيح قدر، نورالهدی و نجم الثاقب همراه است. ‌

این مراسم که با اجرای مهدی قبادی اجرا می‌شود، علاوه بر پخش رادیویی، از صفحه اینستاگرام موسسه مأوا نیز به صورت زنده پخش خواهد شد. ویژه‌برنامه شب‌های دلتنگی به همت مؤسسه مأوا وابسته به مرکز فرهنگی و هنری اوج در پارک ارم تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha