برنامه «ضیافت الهی» به پایان راه رسید
کد خبر: 3900982
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

برنامه «ضیافت الهی» به پایان راه رسید

مراسم اختتامیه برنامه ضیافت الهی در بیست و نهمین روز رمضان با حضور حجت‌الاسلام ابوالقاسم دولابی، نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری و مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، برگزار می‎شود.

به گزارش ایکنا؛ در ایام ماه مبارک رمضان، دارالقرآن الکریم شهرستان زنجان، ویژه برنامه «ضیافت الهی» را از ششم اردیبهشت‌ماه همزمان با اول رمضان آغاز کرد.

این ضیافت الهی هر شب از ساعت ۲۳ تا ۲۴ به صورت ارتباط زنده (لایو) در شبکه‌های اجتماعی با تلاوت قاریان و حافظان ممتاز، همراه با دیگر برنامه‌های قرآنی برای مخاطبان ارائه شد.

همزمان با بیست و نهمین روز از ماه مبارک رمضان در تاریخ سوم خردادماه مراسم اختتامیه طرح ضیافت الهی برگزار می‌شود. در این مراسم معنوی حجت‌الاسلام ابوالقاسم دولابی، نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری به تفسیر آیات قرآن کریم و مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، به ایراد سخنرانی پرداخته و گروه سرود دارالقرآن الکریم زنجان اجرای برنامه خواهند داشت.

مسابقه ویژه روزانه و قرعه‌کشی میان بینندگان نیز انجام می‌شود. برنامه بیست و هشتمین روز ماه مبارک با اجرای امین پویا قاری بین‌المللی قرآن و محمد رضا امیر خانی قاری ممتاز برپا شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از ویژه برنامه‌های ضیافت الهی به صفحه اینستاگرام دارالقرآن الکریم به نشانی Zanjanquran۱ مراجعه کنند.

 این برنامه با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و  دارالقرآن الکریم استان زنجان برپا شد.

انتهای پیام
captcha