اعلام بیست‌وچهارمین ویژه‌برنامه طرح «ضیافت الهی» + عکس
کد خبر: 3899808
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹

اعلام بیست‌وچهارمین ویژه‌برنامه طرح «ضیافت الهی» + عکس

جزئیات بیست‌وچهارمین ویژه برنامه ضیافت الهی از سوی دارالقرآن الکریم زنجان اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، دارالقرآن الکریم شهرستان زنجان، ویژه برنامه «ضیافت الهی» را از ششم اردیبهشت‌ماه همزمان با اول رمضان آغاز کرده است.

این ضیافت الهی هر شب از ساعت ۲۳ تا ۲۴ به صورت ارتباط زنده (لایو) در شبکه‌های اجتماعی با تلاوت قاریان و حافظان ممتاز، همراه با دیگر برنامه‌های قرآنی برای مخاطبان ارائه می‌کند.

در بیست‌وچهارمین برنامه ضیافت الهی که امشب، دوشنبه، 29 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی، نماینده مردم زنجان به تفسیر قرآن کریم و همچنین عباس هاشمی، قاری بین‌المللی و سعید دویران، قاری ممتاز استان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید خواهند پرداخت.

در برنامه روز گذشته، 28 اردیبهشت‌ماه، مهدی غلام‌نژاد، قاری بین‌المللی و یوسف قنبری، قاری ممتاز اجرای برنامه داشتند. این برنامه به همراه مسابقه و قرعه‌کشی میان بینندگان برنامه صورت گرفت. همچنین در برنامه شب بیست و دوم ماه مبارک رمضان، وحیدالدین وحیدنیا، حسین قبادی، سیدسهیل موسوی تلاوت داشتند و مداحی با نوای مهدی محمدی انجام شد.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از برنامه‌های شبانه این طرح می‌توانند به صفحه اینستاگرام به نشانی zanjanquran۱ مراجعه کنند.

این برنامه با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و دارالقرآن الکریم زنجان انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha