فتح خرمشهر؛ سرآغاز تحولات بنیادین و اساسی در معادلە جنگ تحمیلی
کد خبر: 3901005
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵

فتح خرمشهر؛ سرآغاز تحولات بنیادین و اساسی در معادلە جنگ تحمیلی

استاندار کردستان گفت: فتح خرمشهر، منشا و سرآغاز تحولات بنیادین و اساسی در معادلە جنگ تحمیلی، و زمینە‌ساز پیروزی‌های بزرگ در برابر دشمن بعثی تا دندان مسلح در سال‌های آیندە شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در پیامی سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر را به عموم مردم کردستان تبریک و تهنیت گفت.
متن این پیام بدین شرح است؛
سوم خرداد مصادف با روز آزادسازی خرمشهر در عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس، نماد شجاعت، استقامت و از خودگذشتگی جوانان ایران اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی و پاسداشت ارزش های والای انقلاب است.
این رویداد بزرگ تاریخی منشا و سرآغاز تحولات بنیادین و اساسی در معادلە جنگ تحمیلی، و زمینە ساز پیروزهای بزرگ در برابر دشمن بعثی تا دندان مسلح در سال‌های آیندە شد .
امروز اگر کشور عزیز ما در برابر سخت‌ترین تحریم‌های استکبار جهانی تاب آوردە و همچنان شاداب و پرغرور در راە توسعە و پیشرفت قرار دارد حاصل همان رشادت ها و توانمندی‌هایی است کە در جنگ تحمیلی و آزاد سازی خرمشهر بە نمایش گذاشتە شد.
اینجانب سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر را به همه مردم کردستان و خصوصا خانواده معظم شهدا، تبریک و تهنیت عرض کرده و از خدای عزوجل اعتلای ایران اسلامی و کردستان سربلند و شهید پرور را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام
captcha