اجرای مرحله سوم «رزمایش کمک مومنانه» در اهر
کد خبر: 3901106
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

اجرای مرحله سوم «رزمایش کمک مومنانه» در اهر

سومین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در آخرین روز ماه مبارک رمضان با حضور امام جمعه اهر برگزار شد.

اجرای مرحله سوم «رزمایش کمک مومنانه» در اهر

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سومین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه همزمان با آخرین روز ماه مبارک رمضان در اهر برگزار شد.
حجت‌الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر در این مراسم گفت: امسال همزمان با سراسر کشور بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بحث رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در سخنرانی نیمه شعبان، در اهر نیز در لبیک گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان به همت سپاه، خیرین و بسیجیان این شهرستان اقداماتی در این خصوص در دو مرحله انجام شد و امروز شاهد سومین مرحله از این رزمایش هستیم.
وی افزود: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا زمانی که این بیماری منحوس کرونا ریشه کن شود تا حد وسع و امکان کم یا زیاداین برنامه را تا زمانی که نیاز است اجرا کنیم و نگذاریم هیچ فردی در منطقه و شهرستان اهر بدلیل نبود امکانات سختی بکشند.
امام جمعه اهر، در پایان از تلاش‌های سپاه، بسیج، خیرین و اداراتی که در اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در این شهرستان نقش داشتند تقدیر و قدردانی نمود.
سرهنگ پاسدار موسی صفی، فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز در ادامه این مراسم گفت: در راستای لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان، امروز نیز در آستانه عید سعید فطر شاهد برگزاری سومین مرحله از این رزمایش در این شهرستان هستیم.
وی افزود: در این مرحله از رزمایش به تعداد 1200 بسته معیشتی به ارزش هر بسته دویست هزار تومان آماده شده که برای افراد نیازمندی که قبلا توسط پایگاه های شهری و روستایی شناسایی و هدفگذاری شده است توزیع می شود.
وی گفت: تا زمانی که مردم از قبل بیماری منحوس کرونا آسیب می بینند این قول را می‌دهیم که با توجه به اینکه سپاه و بسیج سازمانی مردمی بوده و مردم نوازی، مردم یاری و مردم داری از مسلک و مرام ماست و همچنین مطالبه فرمانده کل قوا است انشاالله تا رسیدن به وضعیت ایده آل در خدمت مردم این شهرستان و منطقه خواهیم بود.
سرهنگ صفی از تمامی خیرینی که در برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه پای کار آمدند خصوصاً مردم فهیم و نوعدوست اهر که همت کردند کمک نقدی و جنسی دادند قدردانی و از فرمانده سپاه عاشورا، امام جمعه، مسئولین ادارات، نهادها، اصناف، آحاد مردم اهر نیز که همراه و همگام با ما در این رزمایش سهیم بودند نیز تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha