بسیجیان یزدی در مقابله با کرونا جهادگونه عمل کردند
کد خبر: 3901124
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

بسیجیان یزدی در مقابله با کرونا جهادگونه عمل کردند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: بسیجیان از همان ابتدای شیوع کرونا به صورت شبانه روز در حال جهاد برای مبارزه با این ویروس منحوس هستند و در این راه جهادگونه عمل کردند.

بسیجیان یزدی در مقابله با کرونا جهادگونه عمل کردندبه گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ رضاپورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد 3 خردادماه در نشست دبیرخانه ماهر سپاه یزد اظهار کرد: بسیج از همان ابتدای شیوع کرونا به صورت شبانه روز در حال جهاد برای مبارزه با این ویروس خطرناک است.

وی با اشاره به فعالیت نواحی مقاومت بسیج در سطح استان گفت: به غیر از این نواحی، اقشار تخصصی بسیج اعم از دانش آموزی، دانشجویی، فرهنگیان، اساتید، اصناف، کارگری، اداری، هنرمندان، حقوقدانان، طلاب، مداحان، ورزشکاران، پزشکی، مهندسان، رسانه، پیشکسوتان در استان فعالیت می‌کنند.

پورشمسی با اشاره به حضور فعال اصناف در مقابله با کرونا ویروس گفت: بسیج اصناف در استان یزد در تمام 68 صنف فعال استان پایگاه دارد و در ایام شیوع کرونا ایثار بسیار خوبی از خود نشان دادند و در کنار کادر درمان به خوبی در میدان مبارزه با این ویروس حضور داشتند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: کارها و فعالیت‌های نخبگانی و تخصصی و خاص هر قشری در رده‌های تخصصی بسیج اتفاق می‌افتد و نواحی عمومی بسیج هم برنامه‌های عمومی را در پایگاه‌های مقاومت محلی دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت دبیرخانه مهار ادامه داد: نظام مسائل در این دبیرخانه تدوین و به دانشگاه کشیده می‌شود و خروجی آن با همت دانشجویان و نخبگان دانشگاهی مطرح و به سمت اجرا می‌رود.

انتهای پیام
captcha