طرح مواسات و کمک مؤمنانه ماندگار شود
کد خبر: 3901173
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
امام جمعه کوهبنان:

طرح مواسات و کمک مؤمنانه ماندگار شود

حجت‌الاسلام عباس جعفری با بیان اینکه در وحدت و همکاری شاهد برکات و نتایج خوبی هستیم، گفت: حضور مردم در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان و کسانی که در اثر کرونا دچار مشکل شدند جای تقدیر دارد و لذا این طرح باید ماندگار شود.

به گزارش  خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان پس از دعوت همگان به تقوای الهی، گفت: عید فطر از اعیاد بزرگ مسلمین جهان است که خداوند به بندگان عنایتی شبیه عنایت شب‌های قدر عطا می‌کند.

وی ادامه داد: یک ماه روزه‌داری، توسل، اطاعت و عبادت خداوند باعث می‌شود انسان پاک و پاکیزه شود در حالی که تقوا مهمترین نتیجه ماه مبارک رمضان است.

امام جمعه کوهبنان افزود: حضرت عیسی(ع) از خداوند درخواست مائده‌ای از آسمان کرد که نشان لطف و مرحمت خدا باشد در حالی که حضرت حق بهترین روزی‌رسان است.

وی تأکید کرد: بعثت پیامبر اعظم(ص)، نزول قرآن، عید مبعث، عید غدیر، پیروزی همیشگی اهل اسلام بر دشمنان از مهمترین نعمت‌ها و مائده‌های آسمانی است.

خطیب جمعه کوهبنان با استناد به کلام نورانی مولای متقیان، اظهار کرد: این روز برای کسانی که طاعات، عبادات و روزه‌شان قبول شده؛ عید واقعی است.

وی با بیان اینکه مردم در مبارزه با ویروس کرونا حضوری گسترده داشتند و با همکاری مردم، شهرستان کوهبنان وضعیت مطلوبی دارد، گفت: در وحدت و همکاری شاهد برکات و نتایج خوبی هستیم  در سایه وحدت در بحث فرهنگی و عمرانی کارهای خوبی در شهرستان انجام شده است.

حجت‌الاسلام جعفری بیان کرد: احداث حرم شهدای گمنام‌، برگزاری نماز جماعت در مساجد و مدارس از برکات وحدت و همدلی در شهرستان است.

امام جمعه کوهبنان افزود: وقتی تقوا و وحدت سرلوحه در کارها باشد نتایج خوبی را شاهدیم. لذا باید از تفرقه فاصله بگیریم که مانع بزرگ پیشرفت است.

وی اظهار کرد: در بحث سیاسی حضور مردم در انتخابات، تبعیت مردم از ولایت و رهبری ستودنی است که حضور مردم در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان و کسانی که در اثر کرونا دچار مشکل شدند جای تقدیر دارد و لذا این طرح باید ماندگار شود.

نامجو کوهبنانی
انتهای پیام
captcha