تشدید نظارت بر فعالیت مراکز اقامتی اردبیل
کد خبر: 3901483
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

تشدید نظارت بر فعالیت مراکز اقامتی اردبیل

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: با بازگشایی مراکز اقامتی، هتل‌ها و مهمان‌پذیر‌ها در سطح شهرستان نظارت و بازرسی بر این مراکز تشدید می‌شود.

تشدید نظارت بر فعالیت مراکز اقامتی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمدرضا شایقی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل، ششم خردادماه در بازدید کارشناسان گردشگری از هتل‌ها و مهمان‌پذیر‌های شهرستان اردبیل، اظهار کرد: با بازگشایی مراکز اقامتی، هتل‌ها و مهمان‌پذیر‌ها در سطح شهرستان نظارت و بازرسی به صورت مداوم بر این مراکز انجام می‌شود.

وی از آماده‌سازی هتل‌های سطح شهر برای پذیرش مسافران و گردشگران ورودی به استان خبر داد و گفت: اصل مهم و اساسی برای بازگشایی و فعالیت این مراکز رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که تلاش شده در این زمینه نکات لازم و ضروری به این مراکز اعلام شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل بیان کرد: با انجام اقدامات نظارتی و تشدید بازرسی‌ها بر مراکز اقامتی و هتل‌ها در سطح شهرستان تلاش می‌کنیم تا این مراکز بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه داده و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی زمینه برای جلب رضایت مسافران و گردشگران را فراهم آورند.

شایقی افزود: با دریافت مجوز از سوی ستاد ملی پیشگیری از کرونا در روز‌های گذشته شاهد بازگشایی هتل‌ها و مراکز اقامتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران ورودی به استان بودیم که تاکنون در این زمینه با مشکلی مواجه نبودیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل از برخورد با واحد‌های اقامتی، هتل‌ها و میهمان‌پذیر‌های متخلف در سطح شهرستان خبر داد و گفت: انتظار می‌رود در این زمینه شاهد همکاری همه‌جانبه این مراکز و رعایت تمامی پروتکل‌های ابلاغی باشیم.

انتهای پیام
captcha