تحریم ناجا بر محبوبیت این نیرو می‌افزاید
کد خبر: 3901491
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

تحریم ناجا بر محبوبیت این نیرو می‌افزاید

امام جمعه اهل سنت میرجاوه گفت: مردم ایران به خوبی از تلاش نیروهای مخلص و انقلابی ناجا در راه تأمین امنیت کشور آگاهی دارند و تحریم آن از سوی آمریکا تنها بر محبوبیت این نیرو می‌افزاید.

تحریم ناجا بر محبوبیت این نیرو می‌افزایدعبدالرحیم ریگیان‌پور، امام جمعه اهل سنت میرجاوه، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: اخیراً وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرده که فرماندهان نیروی انتظامی ایران را تحریم می‌کند؛ این اقدام تازگی ندارد و طی سال‌های اخیر، امریکایی‌ها بسیاری از مقامات ارشد نظامی و امنیتی ما را تحریم کرده‌اند.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه ادامه داد: مردم ایران به خوبی از تلاش نیروهای مخلص و انقلابی ناجا در راه تأمین امنیت کشور آگاهی دارند و تحریم آن توسط امریکا نیز تنها بر محبوبیت این نیرو اضافه می‌کند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی که بطور مستقیم تحت فرمان رهبر انقلاب فعالیت می‌کند، از ابتدای انقلاب تاکنون مجاهدت‌های بسیاری کرده تا امنیت پایدار محقق شود و نتیجه آن نیز کاملاً مشهود و ملموس است. تأمین امنیت در شهرها و جاده‌ها و مبارزه با جرایم و تخلفات مختلف مانند قاچاق، سرقت و قتل تنها بخشی از وظایف نیروهای خدوم ناجاست که تنها در صورتی می‌توان به ارزش آن پی برد که این امنیت از ما گرفته شود.

ریگیان‌پور گفت: تحریم امریکا درستی عملکرد و راه نیروی انتظامی را نشان می‌دهد؛ این اقدام نشان داد که نیروی انتظامی به درستی در جهت اهداف و آرمان‌های انقلاب عمل کرده و این نشانه کارآمدی این نیرو است. امریکا در طول این 40 سال ثابت کرده است که نه تنها دشمن حکومت جمهوری اسلامی است، بلکه با تمام مردم ایران نیز سر ستیز و دشمنی دارد و تحریم شخصیت‌های تأثیرگذار کشور از جمله فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی شاهدی بر این مدعاست.

وی افزود: نیروی انتظامی همواره حامی مردم بوده و تامین امنیت مردم در برابر انواع جرایم را به عهده دارد، بنابراین آمریکا با این اقدام نشان داد که نمی‌خواهد مردم ایران امنیت داشته باشند و هر کس در مسیر امنیت گام بردارد، با آن مخالف است.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه تحریم فرمانده ناجا از سوی امریکا را محکوم کرده و بیان کرد: اقدامات نابخردانه امریکا همیشه موجب اتحاد و وحدت بیشتر مردم ایران شده است و اقدامات این‌چنینی هیچ سودی برای آمریکا نخواهد داشت.

انتهای پیام
captcha