رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه میبد معرفی شد
کد خبر: 3901548
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه میبد معرفی شد

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان از زحمات خلیل دلاوری قدردانی و حجت‌الاسلام سجاد محمدزاده به‌عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد معرفی شد.

رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه میبد معرفی شدبه گزارش ایکنا از یزد، مراسم تکریم و معارفه رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد 7 خردادماه با حضور حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، حسین فلاح، فرماندار شهرستان میبد و جمعی از مسئولان ستادی در محل فرمانداری میبد برگزار شد.

در این مراسم از زحمات خلیل دلاوری که قریب به ۵ سال به عنوان ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد را عهده‌دار بود، تقدیر و تکریم و حجت‌الاسلام محمدزاده طی حکمی از سوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد، به عنوان رئیس جدید اوقاف شهرستان میبد منصوب شد. 

حسین فلاح، فرماندار میبد در این جلسه مقوله وقف را یکی مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی و کاهش فاصله‌های طبقاتی خواند و گفت: شهرستان میبد با بیش از 2 هزار موقوفه و 5 هزار رقبه و 5 امامزاده و بقعه ظرفیت‌های خوبی در حوزه وقف دارد.

فلاح با تأکید بر شناسایی زمینه‌های وقف جدید افزود: با توسعه و ترویج فرهنگ وقف می‌توان جامعه را از فقر نجات داد و حتی زمینه‌های اقتصادی و اشتغال را هم ایجاد کرد.

وی گفت: باید فرصت‌های جدید را در امر وقف در شهرستان با به‌کارگیری تدابیر کارشناسی ایجاد کرد.

انتهای پیام
captcha