بررسی لوازم جهش تولید در شماره جدید «دنیای سرمایه‌گذاری»
کد خبر: 3901570
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

بررسی لوازم جهش تولید در شماره جدید «دنیای سرمایه‌گذاری»

چهل‌ویکمین شماره ماهنامه «دنیای سرمایه‌گذاری» منتشر شد. در این شماره چگونگی تحقق «جهش تولید» از سوی صاحب‌نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

بررسی لوازم جهش تولید در شماره جدید «دنیای سرمایه‌گذاری»

به گزارش ایکنا، چهل و یکمین شماره ماهنامه «دنیای سرمایه‌گذاری» در پنج فصل شامل؛ اقتصاد بازار، دنیای انرژی، اقتصاد کلان و خواندنی‌ها منتشر شد، در بخش پرونده ویژه این شماره گفت‌وگوهایی با ناصر تقی‌زاده؛ مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی چادرملو با عنوان «عزم جدی برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار» و جمشید ملارحمان؛ مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با موضوع «اجرای طرح‌های جدید با بهره‌گیری از متخصصان ایرانی» درج شده و همچنین در این بخش، گزارشی در خصوص عملکرد شرکت‌های فولادی کشور از جمله فولاد خوزستان، فولاد هرمزگان، شرکت احیا استیل فولاد بافت و فولاد آذربایجان به چاپ رسیده است.

در بخش اقتصاد بازار این شماره، گزارشی در خصوص عملکرد شرکت‌های پرداخت الکترونیک سپهر با عنوان «برتری شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در سال 1398» و «شرکت بیمه سرمد؛ پیشگام در ارتقای کیفیت و سودآوری» منتشر شده است. عناوین دیگری با موضوع «تاثیر کرونا بر بازار سرمایه کشورهای عربی» و «شاخص بورس تا کجا رشد می‌کند؟» از دیگر مطالب این بخش از ماهنامه جدید است.

بررسی لوازم جهش تولید در شماره جدید «دنیای سرمایه‌گذاری»

در بخش دنیای انرژی چهل و یکمین شماره از ماهنامه «دنیای سرمایه‌گذاری» مصاحبه‌هایی با امیرحسین زمانی نیا؛ معاون امور بین‌الملل وزارت نفت و تورج دهقانی؛ مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) با عنوان «گاز؛ محور انرژی آینده جهان» و نیز حسن مرادی؛ کارشناس ارشد حوزه انرژی، فرشید سیم بر؛ کارشناس حوزه اقتصادی و انرژی و نرسی قربان؛ کارشناس ارشد حوزه انرژی با موضوع «سرنوشت مبهم بازار جهانی انرژی در سایه کرونا» به چاپ رسیده است. همچنین در این بخش، گزارشی با عنوان «کرونا؛ فرصتی جدید برای انرژی‌های تجدیدپذیر» به رشته تحریر درآمده است.

در بخش اقتصاد کلان این شماره از ماهنامه نیز گفت‌وگویی با مهدی کریمی تفرشی؛ رئیس هیئت مدیره تعاونی تولیدکنندگان محصولات غذایی کشور با موضوع «جهش تولید؛ نیازمند عزم ملی بر پایه سیاست‌های اصولی است» منتشر شده و در ادامه، «بررسی آثار مخرب کرونا بر اقتصاد ایران» به قلم پژمان حسینی؛ عضو هیئت مدیره شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس و «بازار سرمایه؛ نجات‌بخش یا نابودکننده اقتصاد ایران؟» به تحریر مرتضی فغانی؛ عضو اتاق بازرگانی تهران، از جمله یادداشت‌های منتشرشده در این بخش می‌باشد.

«معرفی بزرگ‌ترین بازارهای بورس»، «امتیازات اقتصادی ننگین در تاریخ ایران» و «وقوع بحران‌های بزرگ اقتصادی از قرن هفدهم» از مطالب دیگر این شماره از ماهنامه «دنیای سرمایه‌گذاری» است.

همچنین، چهل و یکمین شماره ماهنامه «دنیای سرمایه‌گذاری» به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 72 صفحه با قیمت 20 هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsg-m.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام
captcha